czwartek, listopada 06, 2014

GOSH BOOMBASTIC - czy się u mnie sprawdził ?

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie troszeczkę o rzęsiskach , czy tusz Gosh Boombastic wyczarował z moich rzęs firanki ?
O tym w dalszej części posta :)



Boombastic Mascara Volume XXL to tusz, który gwarantuje ekstremalne pogrubienie i wydłużenie rzęs.
Specjalnie opracowana formuła maskary powoduje, ze rzęsy jak nigdy dotąd stają się dłuższe, grubsze i pełniejsze.
Gumowa szczoteczka w łatwy i precyzyjny sposób aplikuje tusz od nasady, aż po końce, dokładnie rozdziela rzęsy i je podkręca. 
Intensywna czerń pięknie podkreśla oczy, powoduje, że staja się wyraźne w makijażu. Tusz jest długotrwały, nie powoduje dyskomfortu obciążenia rzęs, nie kruszy się w ciągu dnia.
Maskara daje najlepsze efekty przy długich rzęsach, którym brakuje objętości i uniesienia.
Dla uzyskania naturalnego wyglądu polecamy aplikować jedną warstwę, a do makijażu mocniejszego, wieczorowego dwie, najlepiej najpierw nałożyć bazę w postaci tuszu wydłużającego, a następnie zastosować tusz Boombastic.

Tego tuszu używam od jakiegoś już czasu .
Czas podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na jego temat .
Opakowanie tego tuszu jest dosyć duże , czarne z napisami .
Duży plus dla firmy Gosh za to , że tusz jest  zalakowany folią co ja bardzo sobie cenię i uwielbiam kiedy mój produkt nie był dziesięć tysięcy razy otwierany przez "apaczów" i kupując już mam przez to nieświeży tusz .
Tym razem było inaczej , otwierając miałam pewność że tusz będzie świeży i tak jest :)
Po otwarciu ukazuje nam się pokaźnych rozmiarów szczoteczka , w której wypustki nie są na całej szczoteczce co dla mnie jest minusem ponieważ powierzchnia szczoteczki jest nie wykorzystana .
Przez to nakłada się za duża ilość tuszu i suniemy rzęsami po tej pustej powierzchni ,  co nam nic nie daje może jedynie sklejenie rzęs .
Szczoteczka jak dla mnie jest zbyt masywna , operowanie nią niestety nie jest dla moich krótkich i rzadkich rzęs zbyt wygodne .
Moja opinia odnośnie tego tuszu jest jak najbardziej obiektywna i odnosi się tylko i wyłącznie do moich rzęs - natomiast dla pań z długimi i gęstymi rzęsami sądzę , że będzie dobrym tuszem .
Moje niestety nie nadają się do takich rozmiarów szczoteczek , efekt jest u mnie przeciętny , nie widzę boombastycznego  wydłużenia ani pogrubienia .
Z całym szacunkiem do marki Gosh , ten produkt mnie osobiście nie zachwycił - choć myślę , że znajdę wśród tej marki tusz który nie będzie tak dużych rozmiarów i dopasuje się do moich rzęs :)
To , że lubię silikonowe szczoteczki jednak w tym wypadku zupełnie się to nie sprawdziło .
Za to dodatkowym i dużym plusem jest pojemność tego tuszu bo aż 13ml :)
Ceny natomiast są bardzo różne od 25-50zł .
Mój tusz jest z Drogerii Marysieńka , do której serdecznie Was zapraszam i zazdraszczam tym kto ma do nich blisko :)
Na pewno warto zajrzeć i zrobić tam zakupy ponieważ ceny są bardzo konkurencyjne i jest bardzo duży asortyment zarówno kosmetyków drogeryjnych jak i słuchajcie "naturalnych" :)






 Znacie ten tusz ? 
Jak się u Was sprawdził ? 
Macie swoje ulubione tusze z firmy GOSH ?

  

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię tego typu szczotki ale nie sądziłam, że ta będzie aż tak niewygodna w użyciu , szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu,ona dla mnie jest nie wygodna moje rzęsy po prostu w niej toną - jeśli lubisz takie szczoteczki i masz dłuższe rzęsy to myślę że będziesz z tego tuszu bardzo zadowolona :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger