wtorek, listopada 04, 2014

YODEYMA nr.62 :)

Cześć :)

Dzisiaj będzie znów pachnąco za sprawą YODEYMA nr. 62 :)
Jakiś czas temu dotarła do mnie próbka wody toaletowej nr.62 ( Giorgio Armani Acqua Di Gio ) jak dla mnie jest to kultowy zapach i zapewne większość z Was go zna :)
Ja osobiście bardzo lubię takie zapachy :)
Wy też lubicie ? To zapraszam na dalszą część króciutkiego posta :)







Giorgio Armani Acqua di Gio to świeży kwiatowy aromat, w którym przeważają nuty słodkiego groszku i winogrona.
 Po pewnym czasie rozkwitają one aromatem białych kwiatów takich jak hiacynt, frezja  i jaśmin. 
Wzbogacone piżmem  z delikatnym leśnym akcentem. 
Odpowiedni zarówno na romantyczny spacer po plaży przy zachodzie słońca, jak i na dynamiczny dzień w wielkim mieście.

Buteleczki mają pojemność 15ml. więc jak na próbki całkiem sporo :)
Ten zapach pamiętam jeszcze sprzed wielu , wielu lat mimo że nigdy go nie kupiłam bo jakoś było mi z nim nie po drodze jednak tym razem postanowiłam w końcu na niego postawić i wybrałam go spośród szerokiej gamy zapachów jakie w swojej ofercie ma Yodeyma :)
Oczywiście nie żałuję tego wyboru , ponieważ nuty zapachowe zawarte w tej kompozycji są jak najbardziej trafione w mój gust ;)
Mimo , że jest to próbka i do tego woda toaletowa jednak nie mogę tutaj odmówić tego iż mimo wszystko dosyć długo się utrzymują i nie wietrzeją po 15 minutach :)
Co jest dużym plusem :)
Po wypróbowaniu próbki mogę teraz śmiało zamówić produkt o poj. 100ml za cenę ok.80zł 
Myślę , że za tak dobrą jakość warto tyle wydać za 100ml , tym bardziej że za oryginał  damy ponad 200zł .

Polecam stronę www.yodeyma.com  

Jeśli macie swoje ulubione zapachy , to tutaj możecie je dużo taniej kupić :)

Jakie są Wasze ulubione zapachy ?
Czy w zależności od pory roku zmieniacie nuty zapachowe , czy wolicie stale używać tych samych perfum ?
Jakie wolicie zapachy : słodkie , kwiatowe czy owocowe ?
 

2 komentarze:

  1. A ja czekam na swoją próbkę i nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na swoją również długo czekałam, w końcu napisałam jak długo trzeba czekać i po dłuższym czasie wysłali :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger