piątek, listopada 14, 2014

Savon Noir, czarne mydło z Olejkiem Neroli od Helfy :)

Cześć Dziewczyny :)

Ten produkt zapewne nie trzeba nikomu przedstawiać a być może znajdzie się jeszcze ktoś kto nie zna czarnego mydła :)
Ja go nie znałam i miałam wielką , wielką na niego ochotę .
Bardzo byłam ciekawa cosz to za cudo o wyglądzie smaru ;)


SAVON NOIR to całkowicie roślinne mydło, tworzone według tradycyjnej receptury z czarnych oliwek. 
Klasyczna wersja mydła została wzbogacona o olejek neroli (z kwiatów gorzkiej pomarańczy). 
Pasta oliwkowa w połączeniu z wysokiej jakości oliwą daje mydło o charakterystycznym brunatnym kolorze i cenionych na całym świecie właściwościach.

Savon Noir działa jak peeling enzymatyczny ( gommage ), czyli rozpuszcza martwy naskórek dzięki łagodnym enzymom roślinnym. 
 Polecane dla skóry wrażliwej i alergicznej. 
Dodany do mydła olejek neroli tonizuje, łagodzi i delikatnie matuje skórę.

Po użyciu Savon Noir z olejkiem neroli skóra jest oczyszczona, a pory zmniejszone. Cera jest jaśniejsza, gładsza oraz doskonale nawilżona. Nie powoduje uczucia ściągnięcia.

Zastosowanie :
 Na twarz: nałóż niewielką porcję mydła na zwilżoną twarz i masuj przez 1-2 minuty. Następnie spłucz wodą i osusz twarz ręcznikiem. Można też pozostawić na skórze na kilka minut w formie maseczki. Unikać kontaktu z oczami i nozdrzami.
Do ciała: na rozgrzaną skórę ciała nałóż warstwę mydła, pozostaw na kilka minut. Następnie wykonaj masaż kolistymi ruchami przy użyciu rękawicy Kessa , spłucz wodą. Dla najlepszego efektu wmasuj w ciało po kąpieli naturalny olejek, np. arganowy lub migdałowy.
Na włosy: od czasu do czasu zastąp szampon czarnym mydłem – niewielką ilość savon noir rozetrzyj najpierw w dłoniach, następnie wmasuj we włosy i spłucz. Użyj swojej ulubionej odżywki.

Savon Noir nie pieni się jak inne mydła, lecz ma dość zbitą konsystencję, która pozwala na gumowanie skóry (franc. gomme – guma). 
Po użyciu spłukać ciepłą wodą.
Wydobywanie mydła suchą dłonią przedłuża jego trwałość. 
W łaźniach Hammam Savon Noir stosowane jest w połączeniu z masażem rękawicą Kessa. Tak oczyszczoną skórę namaszcza się olejem arganowym.

Skład :
 Potassium olivate, Aqua, Eucalyptus globulus oil, Potassium Hudroxide , Citrus Aurantium Flower Oil.
 Nie zawiera SLS, SLeS, parabenów ani szkodliwych konserwantów. Nie zawiera sztucznych barwników ani substancji zapachowych. Produkt w 100% naturalny.
Poj. 200g
Cena : 29zł

Moje mydło firmy BioArgania pochodzi ze sklepu Helfy , do którego serdecznie Was zapraszam :)
Jak widzicie na zdjęciach pojemniczek jest biały z naklejkami papierowymi , co przy używaniu powoduje ich ścieranie .
Jednak nie jest to jakimś wielkim minusem , bo jak wiadomo chodzi nie o to co jest na zewnątrz a o to co mamy w środku :)
Dodatkowo mydło zabezpieczone jest dodatkowym wieczkiem .
A w środku mamy brunatną maź , mnie osobiście  przypomina z dzieciństwa smar mojego taty zarówno pod względem wyglądu , konsystencji jak i zapachu ;) 
Ale nie jest to smar a wspaniałe pod każdym względem mydło .
Konsystencja jest zbita , gumowa , ciągnąca .
Jednak nie ma problemu z jej wydobyciem , a do umycia całego ciała wystarczy na prawdę niewielka ilość .
Fakt , mydło się nie pieni tak jak wszystkie tradycyjne mydła i tu możemy czuć się lekko zaskoczeni .
Zapach nie należy do przyjemnych , ale biorąc pod uwagę efekt jaki daje umycie się tym mydłem - nutkę zapachową spokojnie możemy mu wybaczyć ;) 
W opisie widać jego wszechstronne zastosowanie , każdy może znaleźć dla siebie najwygodniejszą formę użytkowania .
Ja jak na razie stosuję to mydło na ciało w połączeniu z rękawicą kessa i powiem Wam , że skóra jaka jest po jego zastosowaniu , powala na kolana .
Savon Noir + Kessa , to efekt jakiego nie znalazłam wśród peelingów zarówno drobno jak i grubo ziarnistych .
Usuwa całkowicie martwy naskórek .
Skóra jest jak pupka niemowlaczka , gładka , aż czuć jak oddycha :)
Zamierzam  wypróbować wszystkie formy jego zastosowania bo coś czuję , że moich ochów i achów na jego temat nie będzie końca :)
Jak najbardziej polecam Wam ten produkt .
Kto jeszcze zastanawia się nad jego posiadaniem zachęcam , bo wiem że nie będzie zawiedziony :)


http://www.helfy.pl/

Lubicie czarne mydła ? 
Dajcie znać jakie zastosowanie jest dla Was najlepsze :)
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam czarne mydło do szorowania ciałka oraz do mycia buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się w nim zakochałam , cudo i jeszcze raz cudo :)

      Usuń
  2. kusi mnie czarne mydło, ale jakoś nie mam weny, żeby w końcu zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana bardzo Cię zachęcam do zamówienia , wiem że nie będziesz zawiedziona :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger