środa, listopada 12, 2014

MIXA, Lekki krem nawilżający 24h przeciw błyszczeniu :)

Cześć :)

Pokażę Wam dzisiaj bardzo fajny lekki , nawilżający kremik Mixa który ma przeciwdziałać błyszczeniu .
Czy takie obietnice producenta się sprawdzają ?
O tym w dalszej części posta :)


Lekki krem nawilżający 24h - przeciw błyszczeniu 
zawiera skuteczne składniki, aby przywracać nawilżenie i ograniczać błyszczenie w ciągu dnia dla zdrowego wyglądu skóry. 
Produkt idealny dla cery wrażliwej, miejscami suchej, miejscami tłustej.
Zawartość składników aktywnych 6% - nawilżającej gliceryny
+ regulującej miedzi 
+ matującego pudru.
Bez parabenów i barwników.
Skóra odzyskuje nawilżenie na cały dzień, jest zrównoważona i wygląda zdrowo.

Poj. 50ml
Cena: ok.20zł

Krem znajduje się w poręcznej , stojącej i miękkiej tubce .
O trochę aptecznej szacie graficznej ;)
Mnie to absolutnie nie przeszkadza .
Formuła kremu jest bardzo lekka i delikatna .
Zapach jest jak dla mnie bardzo ładny .
Krem bardzo dobrze rozsmarowuje się na twarzy , nigdy nie zdarzyło mi się aby wystąpił efekt rolowania nawet kiedy zbyt dużo kremu nałożymy .
Zaraz po aplikacji spokojnie możemy wykonać cały makijaż , nie musimy czekać aż krem się wchłonie .
Ja osobiście bardzo lubię takie lekkie i nawilżające kremy .
Mnie osobiście nie zapycha , nie uczula - jestem z niego bardzo zadowolona :)
Oczywiście jeśli chodzi o obietnice producenta odnośnie zapobieganiu błyszczenia przez 24h to jak to przeważnie bywa , są to tylko niestety obietnice .
Wiadomo , fajnie by było gdyby one się spełniały ale ja już dawno przestałam w tego typu rzeczy wierzyć - więc nie czuję się zawiedziona i dlatego kremik bardzo mi się spodobał :)
Jeśli macie ochotę na fajny , lekki , nawilżający i delikatny kremik to ten bardzo Wam polecam :)
Możecie go dostać zarówno w aptekach jak i Drogerii Marysieńka - którą już dobrze u mnie poznałyście :)


 
Lubicie takie kremiki ? Które są Waszymi ulubionymi ?
Pozdrawiam :)
 

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dobra cena,nie jest wygórowana :) Działanie jak dla mnie jest bardzo fajne,ja bardzo lubię takie nawilżenie i konsystencję :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kremu tej marki. Może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A tego nie znam :) Cena jak najbardziej przyjemna :) Widzę, że ta drogeria ma wiele ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Madziu,kremik super cena przystępna a drogeria ma ogrom wspaniałych naturalnych i drogeryjnych produktów :)))polecam :)

      Usuń
  4. Krem jest super, używam go pod podkład i sprawdza się świetnie
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem jest super, używam go pod podkład i sprawdza się świetnie
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger