poniedziałek, listopada 10, 2014

Song Of India o zapachu Neroli :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj zapraszam na chwilę relaksu z olejkiem do kąpieli w karafce Song Of India o zapachu Neroli :)
Mój olejek pochodzi ze sklepu Helfy , który jak sądzę już dobrze poznałyście :)
A i słusznie , bo sklep jest bardzo bogaty w swojej ofercie zarówno internetowej jak i stacjonarnej - serdecznie Was zapraszam do ich punktów , obsługa i asortyment jest świetna i na najwyższym poziomie :)
A teraz zapraszam na chwile relaksu z Neroli :)



Jest ceniony ze względu na swoje właściwości normalizujące ciśnienie krwi, łagodzi zaburzenia rytmu serca, harmonizuje pracę układu hormonalnego, pomaga łagodzić stany depresyjne, bezsenność, nerwice, działa uspokajająco. 
Olejek znajduje się w oryginalnej, zalakowanej karafce.
Pojemność: 30 ml
Cena : 29zł

Zastosowanie :
Dodać kilka kropli olejku do wanny, aby uzyskać niebiańską kąpiel dla ciała i ducha. Można także dodać kilka kropel dla odświeżenia suszek potpourri lub do kominka aromatycznego dla uzyskania wspaniałej, relaksujące aury. 
Można również dodać do olejku bazowego do masażu.
Karafka jest zalakowana i przed pierwszym użyciem należy ją zanurzyć w ciepłej wodzie na 2 minuty, aby lak stał się miękki, a następnie przekręcić, aby otworzyć.

Skład :
Hellianthus annuus seed oil, Prunus amygdalus dulcis oil, Arachis hypogaea oil, Tocopheryl acetate (vitamin E), Aloe barbadensis leaf juice, Triticum vulgare germ oil, Santallum album oil, Anthemis nobilis flower oil, Simmondesia chinensis seed oil, Paraffinum liquidum, Fragrance.

Nie wiem jak Wy , ale ja uwielbiam wszelkie pachnidła do kąpieli :)
Mój olejek był wybrany w ciemno , nie miałam pojęcia jaką nutę zapachową ma neroli , czego mogę się po tym zapachu spodziewać :)
Zapach dla mnie był zupełną niewiadomą , ależ jakim okazał się miłym i fantastycznym zaskoczeniem :)
Jak dla mnie trąci orientem , pachnie zmysłowo z  nutką męskich korzennych perfum , czyli możecie się domyślić jak przyjemna jest kąpiel z tym olejkiem ;)
Kilka kropel wystarczy żeby piękny zmysłowy zapach otulił nas od stóp do głów :)
Ja jestem nim oczarowana i już mam ochotę na inne zapachy - mam nadzieję , że są równie wspaniałe i egzotyczne :)
Mimo małej pojemności , olejek jest bardzo wydajny i starcza na długo więc warto się na niego skusić .
Jeśli lubicie w te już chłodne wieczory zanurzać się w pachnącej kąpieli , to zapraszam Was po ten olejek lub o innej nucie zapachowej do sklepu Helfy :)


 

Lubicie takie olejki , czy wolicie np. tradycyjne płyny do kąpieli ? 
Co najczęściej gości w Waszych wieczornych kąpielach ?


4 komentarze:

  1. Sporadycznie biore dlugie kapiele, raczej stawiam na szybki prysznic, jednak olejek chetnie bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wieczorne kąpiele w gorącej wodzie,szczególnie jesienią i zimą :)Olejek godny wypróbowania :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam dodawać oleje do kąpieli , choć nie zawsze mają one jakąś konkretną nutę zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Relaksują mnie wszelkie pachnidełka dodawane do kąpieli :)Spróbuj ten olejek,zobaczysz jak ślicznie pachnie :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger