środa, listopada 23, 2016

Dust Effect, Mirror 01. Nowość od Victoria Vynn. Film YouTube.

hej :)

Ostatnio dotarła do mnie przesyłka od firmy, którą mam nadzieję dobrze już znacie, czyli mowa o Victorii Vynn- KLIK :)
Poniżej zobaczycie co się w niej znalazło, ale dziś będzie o nowości, jaką jest Dust Effect, Mirror Nr.01, złoty efekt lustra.
Zapraszam na post i film.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓





Poznajcie nowości Victorii Vynn:


Na moich paznokciach zagościł czarny kolorek Pure Creamy nr.036 Jet Black - KLIK, a na nim ślicznie lśni chłodna, srebrno-złota tafla nowego pyłku do dekoracji paznokci Dust Effect, Mirror 01.
Bardzo byłam ciekawa serii Pure, moja ciekawość została w pełni zaspokojona z czego niezmiernie się cieszę, bowiem moja miłość do produktów firmy VV coraz bardziej rośnie :)
W serii Pure pędzelki moim zdaniem są krótsze, przez co bardziej precyzyjne, lepiej i mocniej przylegające do płytki paznokci. Malowanie nimi to istna poezja, po prostu uwielbiam :)
Jeśli jesteście ciekawi jak krok, po kroku zrobiłam pazurki, zapraszam na film:
↓↓↓↓


Krok po kroku:
Na zmatowione, opracowane i odtłuszczone paznokcie nakładam bazę, utwardzam 30-60s, nakładam kolor (utwardzam 60s), nakładam drugą warstwę koloru (utwardzam 60s), nakładam top no wipe (utwardzam 60s), wcieram pyłek pacynką do cieni, nakładam top no wipe (utwardzam 60s).
 
Pozostałe kolorki z serii Pure Creamy, pokażę Wam w kolejnych postach.
Dajcie znać, czy Wam się podoba i czy u Was goszczą lustrzane tafle?

Pozdrawiam :)
 

2 komentarze:

  1. Świetny efekt :) Nigdy nie miałam na paznokciach takiego błysku ale bardzo mi się on podoba i mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję takie ponosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam moja droga, super na żywo ten efekt wygląda :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger