poniedziałek, listopada 21, 2016

Warsztaty Salon Design - Fast And Easy, w Częstochowie. Perfect Beauty.

Hej :)

W miniony czwartek miałam możliwość uczestniczyć w warsztatach firmy Perfect Beauty, które odbyły się w Częstochowie.
Zobaczcie i oceńcie jak mi poszło ;)


Warsztaty trwały 6 godzin od 9-15, atmosfera była przemiła.
Być może ktoś z Was pamięta post w którym opisywałam moje szkolenie z techniki żelowej - KLIK, na którym byłam w sierpniu - te warsztaty odbywały się w tym samym miejscu
Atelier Stylizacji - Szkoła Makijażu i Artystycznego Zdobienia Paznokci w Częstochowie.
Prowadzone były przez ogromnie sympatyczną, otwartą i rzeczową Panią Karolinę, która w sposób bardzo przystępny, prosty i zrozumiały, z ogromną cierpliwością przekazuje swoją wiedzę kursantkom.
Zapoznałam się z techniką zdobień strukturalnych, biżuteryjnych, one stroke, painting design, zhostovo, Sharm efect - wszystkie są szalenie ciekawe :) 
Teraz nie pozostaje nic innego, jak tylko ćwiczyć i ćwiczyć żeby było coraz lepiej :)
Jeśli jesteście z Częstochowy, lub okolic serdecznie Wam polecam.
 Odbywają się szkolenia i warsztaty nie tylko z zakresu stylizacji paznokci, ale również makijażu, interesuje Was kosmetyka? Zapraszam :)

Oceńcie moje prace, dajcie znać czy któraś technika szczególnie Was zainteresowała :)
Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Dorotka ale przyjemnie się u Ciebie dzieje :) Prace piękne, z pewnością ślicznie zrobiłabyś mi paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger