środa, listopada 30, 2016

Victoria Vynn, Pyłek Dust 08 Holographic i czarne różyczki.

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną nowością od Victoria Vynn, jest to przepiękny pyłek Dust 08 Holographic, który położyłam na czarną hybrydę 036 Jet Black, z serii Pure, również od VV.
Żeby nie było nudno na pazurkach, ozdobiłam jeden paznokieć czarnymi różyczkami :)
Zapraszam na post i filmik instruktażowy, jak krok po kroku powstała moja stylizacja.


 Powiem Wam, że z dnia na dzień coraz bardziej jestem zafascynowana produktami firmy Victoria Vynn, zarówno nowościami jak pyłki Dust, żelami do przedłużania paznokci, seria Pure zdobywa moje serce, czy choćby seria normalnych hybryd Gel Polish. Wszystkie produkty są świetne i godne polecenia :)
Pyłek holo chodził za mną od dłuższego czasu, tym bardziej kiedy go otrzymałam do testów, byłam przeszczęśliwa :)
Wierzcie mi, że na żywo wygląda bajecznie - jestem zakochana :)
Stylizacja, którą dla Was przygotowałam, jest bardzo prosta: przygotowujemy płytkę paznokci, odsuwamy skórki, odtłuszczamy, matujemy, nakładamy base (utwardzamy 30s. w lampie led), nakładamy dwie warstwy koloru ( utwardzamy po 30s. w lampie led), w lepką warstwę wcieramy pacynką pyłek, nakładamy top no wipe ( utwardzamy 30s. w lampie led), nakładamy i wcieramy na skórki oliwkę.
Ja dodatkowo ozdobiłam jeden palec czarnymi różyczkami.
Zapraszam do oglądania filmiku:
↓↓↓


Być może zainteresują Was również inne pyłki :)
↓↓↓


Gorąco polecam :)
Pozdrawiam. 


4 komentarze:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger