piątek, lutego 03, 2017

SAMMYDRESS- torebki i zegarek.

Hej :)

Dzisiaj zabieram Was do sklepu SammyDress - KLIK, skąd pochodzą moje dzisiejsze produkty.
Pokażę Wam torebki i zegarek, które zamówiłam i dowiecie się, czy spełniły moje oczekiwania.
Zatem zapraszam na post :)







Kiedy tylko zobaczyłam komplet torebek plus portfel i etui na klucze, zakochałam się w nich :) Urzekła mnie inność, nie oczywistość tego kroju/fasonu, profil twarzy kobiety przyciąga wzrok, jest niecodzienny, nie monotonny.
Wybrałam wariant dwu kolorowy, dostępny jest jeszcze w beżowym kolorze. 
Jakość moim zdaniem jest bardzo dobra, wszystko jest ładnie, precyzyjnie i dokładnie uszyte. Podszewka jest dobrego gatunku. Nie można doczepić się typowej "chińszczyzny", bo przeważnie torebki mogą nam się tak kojarzyć. Jest na prawdę dobrze, jakość jest dobra, wszystko jest ładnie uszyte, w środku znajdują się kieszonki na telefon, kosmetyki itp.
Do obu torebek mamy dołączone paski z regulowaną długością. Większa torebka jest średniej wielkości i na takiej mi zależało, dlatego tutaj trafiłam idealnie. Mniejsza jest wielkości typowej kopertówki, również ma w środku kieszonki.
Mamy w zestawie jeszcze portfel, który jest cały czarny z zamkiem, posiada dwie kieszenie i jedną po środku na zamek, na drobne pieniążki.
Etui na klucze jest w tym samym, czarnym kolorze i tym samym wytłaczanym wzorze.
Całość bardzo mi się podoba, jestem z nich bardzo zadowolona :)

Zegarek jest na beżowym rzemyku/pasku ze złotymi dodatkami z białą tarczą. Całość jest elegancka, bardzo ładnie się prezentuje na ręce. Dostępne są różne warianty kolorystyczne i tu możecie sobie wybrać najbardziej Wam odpowiadający :)
Kolejna ładna i godna polecenia rzecz.

Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje propozycje :) Zapraszam do klikania w linki, z góry dziękuję :)

Pozdrawiam :)


6 komentarzy:

  1. Fajne torebki wybrałaś :) Te w wersji beżowej w sklepie też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Beżowe też są bardzo ładne, miałam dylemat które wybrać :)

      Usuń
  2. Wow torebki są boskie, bardzo podobają mi się :) takich jeszcze nigdzie nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są oryginalne, faktycznie ja również nigdzie takich nie widziałam :)

      Usuń
  3. Przepiekny zegarek bardzo mi sie podoba. Taki delikatny - idealny ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, mnie również urzekł swoim pięknem :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger