sobota, sierpnia 03, 2019

Instituto Español, balsamy do ciała - kampania Ambasadorka-Kosmetyczna.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Nie tak dawno temu portal Ambasadorka-Kosmetyczna.pl organizował nową kampanię Instituto Español, w której brały udział trzy balsamy do ciała:
Aloe Vera – z miąższem aloesu
Avena Collagen– z wyciągiem śluzu ślimaka
 Urea – z czynnym mocznikiem
Dzisiaj opowiem kilka słów o każdym z nich. 
Zapraszam na post :) 

Instituto Español

Instituto Español
Instituto Español
Instituto Español
"Nawilżający aloesowy balsam do ciała produkowany jest ze stuprocentowego, czystego aloesowego miąższu pozyskiwanego z wewnętrznej, najbardziej odżywczej części aloesu zwyczajnego. Aloes ma idealne właściwości regenerujące i ochronne dla skóry, ponieważ zawiera witaminy A, B1, B2, B6 i B12. Bardzo dobrze wnika w skórę. Naturalne substancje zawarte w aloesie dostarczają idealnego nawilżenia dla skóry i hamują ucieczkę wilgoci. Dzięki tej kombinacji właściwości Twoja skóra będzie wyglądała bardziej młodo, zdrowiej i świeżo. Balsam oczyszcza, nawilża i wygładza powierzchnię skóry. Pozwala na odbudowę skóry suchej i zniszczonej. 
Sposób użycia: zaaplikować na ciało, delikatnie wmasowując do czasu wchłonięcia."

Instituto Español
Instituto Español
 "Nawilżający balsam do ciała INSTITUTO ESPANOL UREA zawiera aż 10% substancji czynnej - mocznika. Dzięki takiemu stężeniu w balsamie ujawnia się zbawienna moc, tej substancji dostrzeżonej już w 1838r. Mocznik zawarty w balsamie jest substancją o dużej zdolności do pochłaniania wody, dzięki czemu zapewnia prawidłowe nawilżenie skóry, jednocześnie dbając o odpowiednią szczelność naskórka. Ze względu na swe unikalne właściwości jest niezastąpiony w pielęgnacji skóry suchej oraz atopowej, a także skóry w okresie menopauzy, gdy z powodu spadku poziomu hormonów staje się ona wiotka i bardzo sucha. W okresie letnim, balsam zapewni regenerację skóry, po opalaniu. Balsam nie podrażnia, dlatego sprawdza się w stosowaniu do skóry wrażliwej i alergicznej, a także zbawiennie wpływa na cerę trądzikową, łupież i wszelkie przesuszenia. INSTITUTO ESPANOL UREA balsam do ciała, jest niezastąpiony w codziennej pielęgnacji. Wchłania się szybko, doskonale nawilżając skórę i regulując stopień szczelności naskórka. Zadbaj o swoją skórę, z UREA, który pozostawi ją gładką, delikatną, elastyczną i perfekcyjnie nawilżoną."

Instituto Español
Instituto Español
 "Wyciąg ze śluzu ślimaka doskonale sprawdza się w nowoczesnej kosmetologii. Śluz ten zawiera m.in.: kolagen, elastynę, allantoinę, witaminy A, C, E, kwas glikolowy oraz naturalne składniki antybakteryjne. Dzięki zawartości śluzu ze ślimaka kosmetyki doskonale nawilżają skórę, zmniejszają widoczne niedoskonałości i przebarwienia skóry oraz zapobiegają powstawaniu zmarszczek. Śluz ślimaka zawiera biologiczno - aktywne składniki: - KOLAGEN, który nawilża i wygładza zmarszczki. - ELASTYNA, dzięki której skóra jest sprężysta i odzyskuje promienny wygląd. - KWAS GLIKOLOWY, stymulujący odbudowę tkanek. - ALANTOINA, dzięki której balsam i krem do ciała mają właściwości kojące i regenerujące."

Instituto Español
Jak mogliście zauważyć, wszystkie te balsamy mają podróżną pojemność 100ml, idealnie sprawdzą się podczas wakacji, na wyjazdy, gdzie liczy się każdy centymetr miejsca w walizce.
Z drugiej strony małe pojemności są dobre wtedy, gdy chcemy dany kosmetyk sprawdzić i zobaczyć jak się u nas sprawdzi, czy będzie nam odpowiadał zapach, konsystencja, czy nie podrażni, nie uczuli w jakiś sposób. Nie będzie nam szkoda wydanych pieniędzy, czy nawet tego gdybyśmy musieli nie trafiony produkt wyrzucić.
A teraz przejdźmy do tych małych gagatków. Najpierw zacznę od mojego ulubieńca, którym stał się pierwszy balsam, czyli ten z aloesem. Gdy go tylko powąchałam, od razu się w nim zakochałam, no zapach ma piękny, mogłabym nim pachnieć cały czas. Ma lekką formułę raczej przyrównałabym ją do lotionu. Zresztą one wszystkie jak dla mnie taką konsystencję mają.
Dobrze się wchłaniają, szybko rozsmarowują na ciele. Nie zostawiają białych smug.
Ten z mocznikiem z zapachu przypomina mi balsam do opalania taki sprzed wielu, wielu lat - bardzo miłe skojarzenia i wspomnienia mam, gdy go wącham :)
Ostatni ze śluzem ślimaka również pięknie pachnie, ale delikatniej niż ten z aloesem. Bardziej jakby kwiatowo.
Zresztą muszę przyznać szczerze, że one wszystkie na swój sposób pięknie i wyjątkowo pachną. Dobrze nawilżają skórę na długi czas.
Jedyne co, to mogę tylko żałować, że miałam te najmniejsze pojemności, bo z ogromną chęcią zużyłabym je wszystkie w dużej pojemności :)
Jeśli spotkacie je w drogeriach, nie zastanawiajcie się tylko bierzcie w ciemno, są świetne - ja na pewno się skuszę na wersję z aloesem, zakochałam się w nim :)
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. fajny zestaw, sama chętnie przetestowałabym wszystkie te balsamy jednak najbardziej interesuje mnie ten z mocznikiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że nie znam marki, ale produkty wydają się bardzo ciekawe.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw balsamów, 100 ml to taka nie wielka butelka, chętnie wypróbowałabym te balsamy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z mocznikiem prawdę mówiąc, myślałam, że będzie ciekawy i fajny, ale widziałam skład :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba posłucham Twojej rady i kupię jedne wypróbować i sprawdzić jak poradzi sobie z moją skórą

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie skusiłabym sie na wersję Urea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią sprobuje kosmetyki tym bardziej że ich wogole nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię tę markę, mają świetne kremy, więc i po balsam chętnie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe wersje tych balsamów są dla mnie idealne, nie lubię dużych opakowań których ciężko zdenkować

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś krem do rąk z tej marki, z czerwonej serii i sprawdził się fajnie zimą

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiś czas temu miałam próbki kosmetyków tej marki i były ciekawe. Jednak nie skusiłam się jeszcze na nic pełnowymiarowego.

    OdpowiedzUsuń
  13. W tamtym roku mialam do testowania Aloesowy i wypadl bardzo przecietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przetestowałabym ten zestaw kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. wydają się fajne, mam sporo balsamów, więc na razie odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji jeszcze nigdy używać produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaufam ci i wezmę w ciemno jak je spotkam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś aloesowy żel pod prysznic tej marki i bardzo się z nim polubiłam, więc jestem ciekawa tych balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam wcześniej tych balsamów, ale bardzo mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam balsamy, ale te buteleczki to niewielkie są chyba... ja zawsze szukam jak największych :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wersję z aloesem miałam i bardzo ja lubię. Pozostałych jeszcze nie znam, ale zaciekawiłaś mnie nimi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger