piątek, sierpnia 02, 2019

NovAge Ultimate Lift i Flamboyant - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Kolejny raz chcę Wam przybliżyć kosmetyki firmy Oriflame. Dzisiaj zobaczycie superserum NovAge liftingujące i zapach dla mężczyzn Flamboyant, można powiedzieć że już kultowy zapach tej firmy.
Zapraszam na dzisiejszy wpis :)

Oriflame

Flamboyant - Oriflame
Flamboyant - Oriflame
 "Ten facet nie lubi stać w cieniu! Dynamiczny zapach cytrusów porywa swoją świeżością, po czym subtelnie przechodzi w bardziej wyrafinowane, pikantne nuty serca. Orientalna woń drzewa cedrowego i piżma dodaje kompozycji wytworności. Będziesz chciał więcej!" 75ml

Ten zapach ma już swoje lata, został wydany w 2010roku, ale nadal jest piękny i nadal zachwyca. Moim zdaniem jest ponadczasowy. Są to drzewno- przyprawowe perfumy, takie jakie mój mąż lubi najbardziej.
Piękny, korzenny zapach dla nowoczesnego, pewnego siebie mężczyzny.
Głowa:
* bergamotka, grejpfrut, limonka, pomarańcza
Serce:
* gałka muszkatołowa, kardamon, liść laurowy, pieprz
Podstawa:
* cedr, drzewo sandałowe, mech, piżmo
Lubię gdy mój mąż pachnie pewnością siebie, charyzmą i tajemniczością. Zapach nadaje się do używania na co dzień jak i na szczególne okazje.

 Serum liftingujące NovAge Ultimate Lift
 Serum liftingujące NovAge Ultimate Lift
 Serum liftingujące NovAge Ultimate Lift
 "Wypełniające superserum o jedwabistej konsystencji z opatentowaną technologią AspartoLift i kompleksem Tri-Peptide. Ujędrnia, liftinguje i poprawia sprężystość skóry. Redukuje zmarszczki oraz rzeźbi kontur twarzy. Błyskawicznie wygładza cerę, dzięki czemu upiększa ją od razu po aplikacji. Delikatnie perfumowane." 30ml

Serum znajduje się w szklanym, fioletowym i bardzo eleganckim opakowaniu. Ozdobę stanowią złote litery. Mamy wygodny, higieniczny dozownik. Z wyglądu przypomina opakowanie jakie mamy w płynnych podkładach.
Samo serum ma biały, perłowy kolor. Konsystencja jest dosyć gęsta, ale jakby jedwabista. Bardziej przypomina nawilżający krem. Ma piękny, delikatny zapach. Rozprowadza się po skórze bardzo dobrze, a do tego szybko się wchłania. Pozostawiając na twarzy aksamitną warstwę. Skóra jest wygładzona i niezwykle miła w dotyku. Jej gładkość jest namacalna. Bardzo lubię używać takie serum, bardzo dobrze u mnie się spisują. Jeśli potrzebujecie czegoś liftingującego i ujędrniającego, to polecam Wam to serum.
Podsumowując, kolejne bardzo udane spotkanie z kosmetykami Oriflame
Polecam!

Ps. My blogerzy marzymy o tym, żeby jak najszybciej zaistnieć w mediach społecznościowych i być rozpoznawalnym w sieci. Ja do niedawna również nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak ważne w życiu blogera jest pozycjonowanie strony. Niestety sama dobrze się na tym nie znam, dlatego najlepszym rozwiązaniem byłoby skorzystanie z fachowej pomocy i zlecenie tego profesjonalnej firmie, która się tym zajmuje na co dzień.
Korzystacie z usług firm, które się zajmują pozycjonowaniem stron?

Pozdrawiam :) 

23 komentarze:

  1. te męskie Flamboyant perfumy są bardzo fajne, kojarzą mi się z serialem Wikingowie i przystojnym Ragnarem

    OdpowiedzUsuń
  2. ta linia ma cudne kosmetyki pielęgnacyjne, także myślę, że zapachy też!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum mnie zainteresowało, nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez tego typu kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: BAG OF YOUR DREAMS ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta woda perfumowana myślę że przypadła by do gustu mojemu mężowi

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny flakon ma ten zapach :)
    A serum JESZCZE nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekna seria, meskie perfumy wygladaja bardzo elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te męskie perfumy zapowiadają się ciekawie :) Myślę, że zapach przypadłby nam do gustu :)
    A serum z chęcią bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że ten zapach przypadł by do gustu mojemu mężowi, co do serum unikam produktów do twarzy od Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię perfumy Oriflame, i zapachy, również dla męża, mogę brać w ciemno :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z czystej ciekawości sprawdziłam skład tego serum i dawno "ciekawszego" nie widziałam. Wcale się nie dziwię, że daje uczucie wygładzonej skóry, skoro tam jest silikon na silikonie :). Wątpię, aby miał jakiekolwiek działanie faktycznie ujędrniające itp. poza tym, które na chwile dają silikony. Zresztą one nie mają żadnego działania pielęgnującego. I to wszystko za jedyne 155 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Sądzę że woda toaletowa odpowiadałaby mojemu mezowi i mi też. Ciekawe nuty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z opisu nut wnioskuję że zapach pewnie przypadłby mi d gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie polubiłam się z produktami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten cytrusowy zapach wody musi byc fajny

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zaciekawiło mnie to Serum do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie korzystam, raczej sama bym się uczyła tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serum liftingujące NovAge Ultimate Lift chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę dopaść katalog i zamówić coś nowego! Dawno nie robiłam tam zakupow :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Serum zaciekawiło mnie najbardziej, a zapach męskich perfum myślę, że spodobałby się mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Woda toaletowa FLAMBOYANT ujęła mnie na tyle swoim zapachem, że dołączyłem ją do stałego zestawu swoich wód toaletowych. Ta wersja jest dość mocno drzewna i pieprzowa, ale takie właśnie lubię :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger