piątek, sierpnia 30, 2019

NORTH for MEN Fresh i Giordani Gold Notte - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj będzie coś dla mężczyzn. Pokażę Wam dwa produkty firmy Oriflame, jeden z nich to woda toaletowa Giordani Gold Notte i spray do ciała North for Men Fresh. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i skusicie się na ich osobiste poznanie.
Zatem zapraszam na post.

oriflame
north for men
north for men
north for men
"Orzeźwiający spray do ciała zapewni ci świeżość już od samego rana. Pobudzająca kompozycja zapachowa doda ci energii wtedy, gdy tego potrzebujesz."
  
Podobno gdy pachniemy świeżo i elegancko, lepiej się czujemy. Mamy bardziej pozytywne nastawienie do świata. Zgadzacie się z tym? Możemy w dużej mierze wpłynąć na swoje samopoczucie za pomocą orzeźwiających zapachów i kosmetyków na lato. Gdy słońce mocno przygrzewa, każdy mężczyzna powinien sięgnąć po Spray do ciała North for Men Fresh, w którym mocno cytrusowe nuty głowy łączą się z kompozycją akordów kwiatowych i drzewnych oraz słodkiej wanilii. Kto się  oprze woni takich męskich kosmetyków w upalne dni? 
Nam ten zapach bardzo się podoba, jest idealny latem, dodaje energii, pobudza do działania, odświeża ciało i umysł. Wygodna forma sprayu i plastikowa buteleczka pozwalają zabrać go ze sobą wszędzie bez obawy stłuczenia. Wasi mężczyźni stosują takie spraye do ciała?

giordani gold notte
"Żywiołowy, świeży i zaskakujący zapach Giordani Gold Notte odzwierciedla urok mężczyzny, który potrafi cieszyć się życiem. Iskrzące nuty włoskich owoców cytrusowych przenikają się z luksusowym, zagadkowym akordem czarnego wetiweru, tworząc zapach, będący perfekcyjnym odzwierciedleniem wyrafinowanej męskości."

Na ten zapach mój mąż postawił już drugi raz, co oznacza jedno - jest w nim zakochany po uszy, żaden inny zapach z oferty Oriflame nie zrobił na nim takiego niesamowitego wrażenia jak ten zapach. Jest nim zauroczony. Myślę, że zostanie mu wierny bardzo, bardzo długi czas. Pełną recenzję tego zapachu pisałam Wam w tym poście KLIK, kto jeszcze nie czytał zapraszam do zerknięcia.
Jak widać jest to kolejne, bardzo udane spotkanie z kosmetykami tej firmy, kto jeszcze ich nie zna, zapraszam do poznania szerokiej oferty firmy Oriflame.
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Tych zapachów jeszcze nie znam, ale kosmetyki Oriflame to u mnie stały bywalec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że spray bardziej by się spodobał mojemu facetowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój chłopak miał brązową wersję Gold , bardzo fajnie pachną te perfumy a teraz ten wariant nas zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  4. Flakon tego zapachu jest typowo męski, a zarazem elegancki. Przypuszczam, że zawartość jest taka sama

    OdpowiedzUsuń
  5. Męska woda wygląda niesamowicie, flakon bardzo mi się pdooba. Jestem ciekawa jak pachnie na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  6. mój mąż ma niedługo urodziny więc szukam jakiegoś zestawu prezentowego, ten jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawily mnie te perfumy, flakon wyglada bardzo luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ciekawe, czy mężowi by się spodobały te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo muszę te perfumy kupić dla mojego męża!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę poznać ten zapach. Flakon bardzo mi się podoba, więc pewnie i zapach będzie fenomenalny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten flakonik tych perfum bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mąż lubi nowości zapachowe, sądzę że i te by mu się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  13. Flakonik wygląda ekskluzywnie, lubię jak mężczyzna ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw na pewno pasowały mojemu mężowi

    OdpowiedzUsuń
  15. już sobie wyobrazam jak musi ładnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger