wtorek, kwietnia 08, 2014

Long 4 Lashes - zachciewajka :)

Cześć Dziewczyny !

Od dłuższego czasu baczniejszą uwagę skupiłam na moich rzęsach, które z biegiem czasu ( a może były takie od zawsze ) stały się krótkie, przerzedzone, jasne ... 
Szukałam czegoś co może im pomóc, co je zagęści, wydłuży. 
Teraz jak wiadomo jest wiele tego typu odżywek, serum . 
W sumie to nie wiadomo co wybrać, ale dla wielu cena jest kluczowym czynnikiem który skłania do wyboru tego czy innego produktu . 
Nie ukrywam, że dla mnie również . 
Wiadomo każda z nas szuka czegoś taniego i dobrego :)
Patrząc na rzęsy dziewczyn, które stosowały te drogie preparaty muszę przyznać że efekty były niesamowite :) 
Postanowiłam spróbować czegoś i ja, bo a nóż mi coś pomoże . 
Szukałam, szukałam i mój wybór padł na Long 4 Lashes - serum przyśpieszające wzrost rzęs. Wybrałam średnią półkę cenową, za to serum zapłacimy 80zł w Rossmannie. Czasem można trafić na fajne promocje np. w aptekach internetowych.
Pudełeczko jest proste, estetyczne w białym kolorze (zabezpieczone folią) . 
Po otwarciu ukazuje nam się gustownie zapakowane serum zamknięte w biało - złotym opakowaniu :)



Aplikator jest zakończony wąskim pędzelkiem, który ułatwia nam nakładanie serum w odpowiedniej ilości .
Jestem bardzo ciekawa efektu, już się nie mogę doczekać. Stosuję go od wczoraj więc na pierwsze efekty przyjdzie mi czekać minimum miesiąc :) Na duży plus zasługuje nie tylko cena, ale również to że produkt Long 4 Lashes jest również konkurencyjny pod względem pojemności - inne tego typu produkty mają 1ml, ten natomiast ma aż 3ml. Mam nadzieję, że za kilka miesięcy będę równie zadowolona jak inne osoby, które to serum stosowały :)

Miałyście to serum? Sprawdziło się u Was,byłyście zadowolone z efektu końcowego?

Pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Mam nadzieje że będziesz z serum zadowolona :) czekam z niecierpliwością na efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger