czwartek, kwietnia 24, 2014

Odżywka Dwufazowa Pantene Pro-V Agua Light :)

Cześć Dziewczyny :)

Pokażę Wam dziś produkt, który większość z Was zna a który nie jest kosmetykiem naturalnym -  jednak znalazł się w mojej kosmetyczce :) 
Mowa o Odżywce Dwufazowej Pantene Pro-V Aqua Light  :)
Tą odżywkę dostałam w prezencie z szamponem jakiś czas temu, dlatego zdecydowałam się napisać kilka słów o niej.
Jest to Lekka Dwufazowa Odżywka w Sprayu - dla mocnych włosów.
Producent zapewnia nas o praktycznie zerowym obciążeniu włosów, natychmiastowej gładkości i łatwym rozczesywaniu.
Delikatny, dwufazowy odżywczy spray stylizuje i odświeża włosy pomiędzy myciami. Pierwsza (górna) faza kosmetyku zawiera substancje wzmacniające, które ułatwiają rozczesywanie, a skupiona pod nim druga faza z panthenolem zapewnia natychmiastowe wygładzenie fryzury. Spray może być stosowany w ciągu dnia na mokre lub suche kosmyki. 
Ma chronić włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi  szczotkowaniem lub stylizacją.





Tutaj skład odżywki :

Składniki : Aqua,Isododecane,Parfum,Isopropyl Alcohol,Panthenol,Phenoxyethanol,Ethylhexyl Methoxycinnamate,Cetrimonium Chloride,Polyquaternium-6,Tocopheryl Acetate,Sodium Cocoamphoacetate,Polysorbate 20,Butylphenyl Methylpropional,Linalool,Hexyl Cinnamal,PEG-20 Glyceryl Laurate,Limonene,Benzyl Salicylate,Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde,Alpha-Isomethyl,Geraniol,Citronellol,Linoleic Acid,Tocopherol,Hydroxycitronellal,CI 61565,Retinyl Palmitate,Diethylhexyl Syringylidenemalonate,Helianthus Annuus Seed Oil,CI 40800,Caprylic/Caprylic Triglyceride.

Wiecie co? Nie jestem zbytnią zwolenniczką produktów Pantene, ale muszę szczerze przyznać że ten spray bardzo polubiły moje włosy. Stosuję go rzadko, ale moje włosy są naprawdę po niej lekkie nie ma żadnego obciążenia są uniesione u nasady - z czym mam często problem przy odżywkach do spłukiwania.
Zapewne gdybym sama miała zakupić odżywkę bez spłukiwania nie wybrałabym Pantene - jednak cieszę się, że ją dostałam bo jest na prawdę dobra i mogę śmiało ją polecić :)

Lubicie produkty Pantene ? Miałyście ten spray,jak się sprawdził na Waszych włosach ?

Pozdrawiam :) 


4 komentarze:

  1. Przydałaby mi się taka odżywka w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro dobrze się spisuje to czemu by nie :) okazjonalnie pryskam włosy gliss kurem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger