środa, kwietnia 30, 2014

Eclat Dla Pań :)

Cześć Dziewczyny :)

Na blogu będzie również pachnąco , od czasu do czasu znajdą się zapachy - która z nas ich nie lubi ? :)
Z racji tego , że kilka produktów z Oriflame udało mi się przetestować napiszę Wam w kilku postach o całkiem fajnych produktach , ale również o tak zwanych bublach czy raczej produktach które okazały się zwykłymi przeciętniakami.
Kiedyś święcie wierzyłam , że Ori ma 100% naturalne produkty - reklamy bardzo mi w tym przekonaniu pomagały , katalogi aż kipiały od zapewnień jakie to wszystko jest z samej natury bio i eco ;)))
No ale może nie jest do końca aż tak źle :)
Dzisiaj będzie o kultowym zapachu od Oriflame:

Eclat Women Eau de Toilette.
Subtelny wyraz ponadczasowej elegancji w bardzo kobiecym, miękkim wydaniu. Słodkie nuty malin i delikatnych fiołków są otulone ciepłym tłem z białego piżma. Perfekcyjne połączenie klasyki z nowoczesnością. 50  ml


Wiecie co ja w sumie co do tego produktu jestem i na TAK i na NIE :)
Zapach jest jak dla mnie bardzo ładny , elegancki i subtelny jest taki jakie lubię aleeee ....
Jak wiadomo jest to woda toaletowa a nie woda perfumowana dlatego z trwałością jest tutaj bardzo ale to bardzo kiepsko.
Co ciekawe , jest to dosyć drogi zapach bo musimy dać za niego 99,90zł w cenie normalnej i jak dla mnie oczekiwałabym za taką cenę dłuższej trwałości  - dlatego tutaj jestem na NIE.
Zapach jest śliczny i Ori mogło się postarać raczej za taką cenę wprowadzić wodę perfumowaną , lub jeśli chcą wodę toaletową to jednak cenę dużo dużo mniejszą.
Bo w tym wypadku cena jest nie adekwatna do produktu.
Nie wiem jak Wy , ale ja zawsze starałam się kupować produkty z Ori które aktualnie były w promocji :)


Macie swoje ulubione zapachy z Oriflame?

Pozdrawiam i do następnego posta :)


4 komentarze:

  1. Lubię perfumy z Oriflame jednak ten zapach nie przypadł mi do gustu
    Naturalne czy nie ich kosmetyki nigdy mnie nie uczuliły i raczej mi służą
    mam kilka perełek, a sporo produktów z tej firmy miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt,Ori ma kilka produktów po które chętnie się wraca :) Mnie również nie uczuliły,w tej kwestii dużo gorzej wypadł Avon :)

      Usuń
    2. dla mnie avon pielęgnacja śmierdzi, zdecydowanie wolę kolorówkę z avon a pielęgnacje z oriflame

      Usuń
    3. Mnie Avon nie służy,zapychał okropnie :) Dlatego wolę Ori :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger