sobota, kwietnia 19, 2014

Olejek Migdałowy Vatika :)

Witajcie :)

Dzisiaj będzie o olejku do włosów, który teraz stosuję czyli o Olejku Migdałowym Vatika. Moje włosy teraz bardzo potrzebują nawilżenia, odżywienia i blasku z racji tego że funduję im dużą dawkę cytryn do rozjaśnienia włosów i jak by nie było włosy troszkę już to odczuły, są lekko przesuszone. Jestem wielką zwolenniczką olejowania i po skończeniu olejku kokosowego wybrałam tym razem migdałowy.
Co możemy przeczytać o  tym olejku?

Migdałowy Olejek Vatika:

Nadaj swoim włosom stylu i witalności. Moc odżywnych wyciągów z migdałów sezamu i olej kokosowy są idealnym lekarstwem na wszystkie nieszczęścia włosów. To unikalna formuła, która pomaga zmiękczyć i nawilżyć włosy i jednocześnie nadać im jedwabistej miękkości i blasku. Migdałowy Olejek Vatika w porównaniu do zwykłego olejku migdałowego ma nadzwyczajne właściwości odżywiające, dzięki którym twoje włosy będą 2 razy mocniejsze i o 30% grubsze. Olejek zwalczy również łupież i sprawi, że twoje włosy będą gładkie i jedwabiste.

Migdały - odżywiają włosy i sprawiają, ze stają się miękkie.
Olej kokosowy - wzmacnia i pogrubia włosy.
Sezam - wygładza włosy i nadaje im połysk.

Skład:
Paraffinum Liquidum, Canola Oil, Palm Oil, Olea Eurpoaea (Olive) Oil, sezamu indicum (Til) Oil, Phenyl Trimethicone, Prunus Amygdalus Dulcis (Almond) Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Parfum, witamina E acetate, Rosemarinus Officinalis (Rosemary) , tert butylu Hydro Benzochinon, CI 12010, CI 12740.

Poj. 200ml






Olejek znajduje się w przeźroczystej smukłej butelce gdzie bardzo dobrze widać ile jest jeszcze zawartości w środku. Jedynym minusem jest zakrętka, którą musimy całą odkręcić - nie ma zamknięcia typu klik, lub dziurki w środku i tutaj możemy mieć problem z przelaniem lub wylaniem płynu.
Ja sobie część przelałam do buteleczki z dyfuzorem i zdecydowanie jest to lepsze rozwiązanie, dozuję tyle ile mi potrzeba bez obawy że coś rozleję. Kolor jest lekko bursztynowy, zapach jest bardzo przyjemny, ładny (jak na olejek).
Olejku jeszcze nie zużyłam do końca, ale moje włosy już bardzo się z nim polubiły i dobrze na niego reagują - są odżywione, nawilżone i pełne blasku.
Zapewne nieraz będę do niego wracała, bo jest naprawdę bardzo dobry :)




Macie swoje ulubione oleje do włosów? Który u Was najlepiej się sprawdził?

                                                     Pozdrawiam :)




14 komentarzy:

  1. Ja akurat stosuję czysty olej ze słodkich migdałów i sprawdza się u mnie świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś używałam ten ze słodkich migdałów, ostatnio kupiłam olej z awokado ale na włosy jeszcze nie użyłam :)

      Usuń
    2. Też jeszcze nie miałam przyjemności używać z awokado :) Ale u mnie już w kolejce stoi olejek z.... kaktusika :) Zobaczymy co to za cudo :)

      Usuń
    3. Magdalena, jak się u Ciebie spisywał ten olej? :) Dorota, żadna kontrowersja... :P Jestem bardzo ciekawa efektów i po awokado i po kaktusie. :)

      Usuń
    4. Dam znać,dam znać nie martw się :))) Sama jestem ciekawa tego kaktusika :P

      Usuń
  2. bardzo lubię olejek wzmacniający z rosyjskich specyfików
    a tak poza tym ja lubię wszystkie olejki, oliwki - ostatnio stosuję na ciało twarz włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej osób przekonuje się do dobroczynnych właściwości wszelkich olejków :)

      Usuń
  3. Skład nie jest taki idealny. .. :/ na razie stosuję czyste oleje na włosy+ olejek baby dream :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład nie jest taki idealny. .. :/ na razie stosuję czyste oleje na włosy+ olejek baby dream :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten olej trochę puszył mi włosy, moje włosy chyba nie przepadają za olejem kokosowym, ale zapach jest niesamowity ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe,że kokos powodował puszenie-nie wszystkie włosy się z nim lubią,zależy od porowatości włosów :)Tak,zapach bardzo przyjemny :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger