czwartek, kwietnia 24, 2014

Aktualizacja Kąpiel Rozjaśniająca nr.1 :)

Cześć Dziewczyny !!!

Obiecałam wczoraj, że wrzucę zdjęcia co mi to wyszło po wczorajszej kąpieli rozjaśniającej o której pisałam TUTAJ ( dla tych co jeszcze nie czytali ).
Wczoraj włosy po zmyciu rozjaśniacza były jeszcze mokre dlatego nie robiłam zdjęć i w sumie był już wieczór dlatego zdjęcia odłożyłam na dziś :)
To są zdjęcia włosów z 11.04.2014  gdzie już były po miesiącu naturalnego rozjaśniania :




A tutaj pokażę Wam zdjęcia z wczorajszego pierwszego rozjaśniania kąpielą rozjaśniającą :




A te dwa zdjęcia są zrobione przy oknie :




Odrosty jak się można było spodziewać, złapały na jasny żółty kolor reszta wydaje mi się że o ton może góra dwa pojaśniała :)
Co o tym sądzicie ?

Pozdrawiam :)


6 komentarzy:

  1. Jesli o ton, dwa jasniejsza, to z pewnoscia juz jakis sukces :) Ja jednak mam nadzieje, ze nie odwidzi mi sie hennowania, bo widzac, ile zachodu wymaga pozbycie sie barwnika, jestem lekko przerazona ;) Mam nadzieje jednak, ze uda Ci sie bez skracania dlugosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli czujesz się dobrze w ciemnym kolorku,to zachęcam do tego żeby nie rezygnować z hennowania :) chyba,że jesteś zmienna jak ja ;) a zachodu wymaga i to sporo-nie wiedziałam wcześniej o tym że tak trudno jest się jej pozbyć :( a czy uda się zachować długość-zobaczymy , mam nadzieję że tak :)

      Usuń
  2. Myślałam, że będzie gorzej :D Musisz tylko uważać, żeby już nie nakładać następnych kąpieli (jeśli będą) na odrosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,że jest to bardzo trudne-starałam się i pierwszym razem nie najechać na odrost ale się nie udało niestety :) i chodzę z kaczym żółtkiem na głowie :)

      Usuń
  3. Aktualnie myślę o rozjaśnianiu włosów ;) Bardzo fajny efekt. Idę czytać o tej kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ta metoda jest mniej inwazyjna niż zwykłe rozjaśnianie :) Jaki kolor docelowy chciałabyś osiągnąć?

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger