piątek, lipca 04, 2014

Tonik z Hibiskusem Od Sylveco :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie o toniku do twarzy z hibiskusem firmy Sylveco :)
Produkt zbliża się do denka więc czas o nim parę słów napisać .



Opis produktu :

Hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy, z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Dzięki dużej zawartości składników nawilżających, skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawodnienia. Tonik o lekkiej żelowej formule odświeża i zmiękcza, łagodzi podrażnienia. Uzupełnia demakijaż, może być stosowany wielokrotnie w ciągu dnia na twarz, szyję i dekolt. Pozostawia skórę wyraźnie czystą i promienną, przygotowując ją do dalszych etapów pielęgnacji. Przebadany dermatologicznie.

Tonik rozprowadzić na twarzy, szyi i dekolcie za pomocą wacika. Pozostawić do całkowitego wchłonięcia, a następnie zaaplikować odpowiedni krem 
  • zapewnia skórze optymalne nawilżenie
  • uzupełnia demakijaż
  • nadaje świeżość i ukojenie

Tonik znajduje się w poręcznej ciemnobrązowej buteleczce z praktycznym zamknięciem typu klik .
Przez ciemne opakowanie nie widzimy ile toniku nam jeszcze zostało - musimy wyczuć ile nam zostało do końca :)
Tonik ma kolor czerwony i konsystencję gęstszą jakby syrop , czy sok porzeczkowy lub z aronii i tak samo jak dla mnie pachnie :)
Produktu mamy 150ml starcza na ok. miesiąc używania.
Za ten tonik zapłacimy ok.15zł w sklepie producenta Sylveco lub innych sklepach internetowych czy sklepach zielarskich .
Tonik bardzo dobrze oczyszcza i nawilża skórę twarzy . 
Idealnie przygotowuje do dalszego makijażu rano , lub po wieczornym demakijażu.
Ja jestem zadowolona z tego produktu nie podrażnia , nie powoduje absolutnie żadnego szczypania nawet jeśli dostanie się do oczu.
Kolejny moim zdaniem bardzo dobry produkt firmy Sylveco :)
Zachęcam do wypróbowania tych naturalnych kosmetyków , na pewno warto :)

Miałyście ten tonik ? Jesteście również z niego zadowolone ? Lubicie produkty firmy Sylveco ?
Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale za to miałam jego kroplę na dłoni podczas dermokonsultacji. Wolę robić sama tonik, np. z suszonych kwiatów lawendy. Chociaż znając mnie pewnie się kiedyś na niego skuszę, bo chciałabym przetestować większość kosmetyków Sylveco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, konsystencję ma niespotykaną w tonikach :) przeważnie jest wodnista a tu jest gęstsza jak syrop :) przetestuj,przetestuj :)

      Usuń
    2. Tak, konsystencja wręcz niesamowita. Byłam w dużym szoku, bo nasunęła mi na myśl delikatnie stężałą galaretkę. Ale przez to nie potrzeba jej chyba wiele na twarz. :)

      Usuń
    3. Na pewno nakładam mniej jak typowo wodnego toniku :)

      Usuń
  2. Jak nic muszę go wpisać na listę zakupową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam,ale z chęcią bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo o nim teraz na blogach. Bardzo ciekawy produkt. Zastanawiam się tylko czy ta konsystencja syropu by mi nie przeszkadzała :) Chyba jednak wolę wodne formy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już musiałabyś sama sprawdzić,czy by Ci przeszkadzała - mnie osobiście nie przeszkadza :)

      Usuń
  5. Znam kilka kosmetyków Sylveco i jeszcze na żadnym się nie zawiodłam. Teraz mam zamiar kupić rumiankowy żel do oczyszczania twarzy, to może i taki tonik do kompletu sobie sprawię. Skład ma super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też poznałam już kilka kosmetyków od Sylveco i żaden mnie nie zawiódł :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger