poniedziałek, lipca 14, 2014

Podsumowanie 3mce - Long 4 Lashes :)

Cześć Dziewczyny :)

Nadszedł czas aby podsumować moją przygodę z Long 4 Lashes , o której Wam w kwietniu pisałam TUTAJ :) 
Była to moja zachciewajka , z racji tego że marzyły mi się rzęsiska do nieba :) 
O efektach po miesiącu stosowania mogłyście poczytać w TYM POŚCIE :)
Więcej nie robiłam podsumowania , ponieważ zdecydowałam że pokażę końcowy efekt po stosowaniu tego serum przez pełne 3 mce :)

1. Rzęsy bez tuszu i przed kuracją


2. Rzęsy bez tuszu po miesiącu stosowania


3. Rzęsy z tuszem po miesiącu stosowania


4. Rzęsy po 3mc stosowania i aplikacja dwóch różnych tuszy


Jak widzicie szału u mnie nie ma (chyba że mnie się tak tylko wydaje ) :)
Może tyle ile urosły to już jest ich maximum ?  
A czy zgęstniały choć ciut ciut , oceńcie same :)
Producent zaleca stosowania serum 6mcy - na pewno będę dalej go używać , ponieważ jest go jeszcze sporo i faktycznie może być tak że starczy aż na 6mcy :)
Wydajność imponująca .
Nie jest to na pewno efekt powalający , ale jakaś tam różnica między pierwszym zdjęciem a ostatnim jest ;)
Tusz 2000 Calorie stracił już swoją moc i nie daje efektu początkowego - natomiast My Secret jest ze mną od października bodajże i o dziwo nawet nie zamierza wysychać ;)
Czas dorwać jakiś nowy tusz ;)
Czy polecam to serum ? na pewno TAK :)
Tym bardziej , że cena jest bardzo przystępna - można poszperać w necie i kupić już od 50zł :) 
Albo czekać na promocje w "rosku" :) 
Tym bardziej się opłaca , bo jego odpowiedniki np. Realash lub RevitaLash są dużo dużo droższe - ale czy warto przepłacać ???
Ja polecam Long 4 Lashes :)



Macie Long4Lashes ? Jak wrażenia - jesteście w trakcie stosowania, czy już po ? Co sądzicie o tego typu odżywkach ?
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. faktycznie szału sporego nie ma,ale jakiś efekt jest i do tego widoczny,więc nie jest tak źle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam jeszcze 3mce i zobaczę czy coś się zmieni ;) ale i tak lepsze to - niż to co było przed stosowaniem L4L :)

      Usuń
    2. może po tych kolejnych 3 mies będzie o wiele lepiej :)

      Usuń
  2. Widać efekt. Nieduży, ale jest. Myślę, ze powinno być jeszcze lepiej po kolejnych kilku miesiącach. Moje rzęsy mają całkiem zadowalający wygląd, więc raczej nie planuję sięgać po żadne serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza :) No widzisz jak masz fajnie :) ojjj chciałabym być hojnie obdarzona no ale cóż jak się nie ma co się lubi to....... :)

      Usuń
    2. Jak się nie ma co się lubi to albo trzeba się z tym pogodzić, albo kombinować jak koń pod górę. Powodzenia. :)

      Usuń
  3. Coraz piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Może przy nowym , świeżym tuszu efekt byłby ładniejszy - zobaczymy za ok 6mcy :)

      Usuń
  4. Mi się wydaje, że są troszkę dłuższe :) Ja kupiłam jakoś 2 miesiące temu krem do rzęs, niestety zero efektów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madzia :* albo dłuższe albo to tusz je wydłużył ;) zrób zdjęcia i za jakieś 2-3 mce porównamy efekty - może sama ich nie widzisz :)

      Usuń
  5. Wydaja sie jednak inne, wiec cos tam pewnie ruszylo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę też mi się tak wydaje :) na pewno przestały tak wypadać jak to miało miejsce wcześniej :)

      Usuń
  6. Są dłuższe i grubsze, efekt jest widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Mam nadzieję :) bo bardzo na to serum liczyłam :D

      Usuń
  7. Efekty widać :) Wydaje mi się, że rzęski są bardziej wydłużone niż pogrubione :)
    Ja używam najzwyklejszego olejku rycynowego do pielęgnacji rzęs, a i ten nieregularnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* też mi się tak wydawało że poszło właśnie raczej w długość niż w gęstość :) Ale zawsze lepsze to niż nic :) to teraz kolejne 3 mce dam im na pogrubienie ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger