piątek, lipca 11, 2014

Łagodzący Krem Pod Oczy - Sylveco :)

Cześć Dziewczyny :)

Zapewne większość z Was zna już ten Łagodzący Krem Pod Oczy firmy Sylveco :)
Jak wiecie udało mi się kilka kosmetyków tej firmy wygrać w jednym z konkursów i dlatego możecie o nich poczytać na moim blogu :)
Dzisiaj przybliżę Wam bardzo fajny naturalny , hypoalergiczny kremik pod oczy .




Opis produktu :

Chaber bławatek i świetlik łąkowy to znane w medycynie ludowej rośliny o dobroczynnym działaniu na oczy. Zawarte w naszym kremie zapewniają najdelikatniejszej i najcieńszej skórze wokół oczu długotrwałą ochronę i ukojenie. Starannie dobrane składniki aktywne kremu pozwolą zmniejszyć cienie i obrzęki, usunąć objawy zmęczenia, poprawiając jednocześnie sprężystość skóry.

Hypoalergiczny, łagodzący krem pod oczy
przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry wokół oczu. W jego składzie znalazły się ekstrakty z kory brzozy, chabru bławatka oraz świetlika, które działają łagodząco, kojąco i zmniejszają obrzęki. Dzięki specjalnie dobranej, bezzapachowej formule, krem poprawia strukturę skóry, przywracając jej właściwy poziom nawilżenia oraz sprężystość. Usuwa objawy zmęczenia i zaczerwienienia, hamuje procesy starzenia się skóry.

Zastosowanie :

Cienką warstwę kremu nanieść na oczyszczoną skórę wokół oczu. Na noc zastosować grubszą warstwę jako maseczkę poprawiającą kondycję skóry.

Działanie :

  • chroni delikatną skórę
  • zmniejsza cienie i obrzęki
  • poprawia sprężystość skóry
Składniki :
  

Krem znajduje się w bardzo lubianym przeze mnie opakowaniu typu airless .
To bardzo ważne aby w kremach , szczególnie tych naturalnych czy robionych ręcznie , nie rozwijały się mikroorganizmy oraz nie dochodziło do utleniania się składników. 
Dodatkowo w momencie aplikacji produktu krem nie ma kontaktu z dłońmi czy palcami na których znajdują się naturalnie występujące na skórze kultury bakterii mogące zanieczyścić kosmetyk - dlatego uwielbiam gdy firmy stosują takie rozwiązanie dla swoich produktów :)
Ten kosmetyk stosuję już od jakiegoś czasu i powiem Wam , że jestem z kolejnego produktu firmy Sylveco bardzo zadowolona . 
Krem jest bardzo delikatny , koloru białego leciutkiej konsystencji , zapach jest bardzo delikatny - ziołowy . 
Absolutnie nie obciąża naszej bardzo delikatnej skóry pod oczami , szybciutko się wchłania .
Zdarza mi się , że nakładam go zarówno rano (cienką warstwą) jak i na noc grubszą warstwą serwując skórze pod oczami maseczkę z tego kremu :)
Co zauważyłam ? 
Rano skóra pod oczami jest wypoczęta i co dla mnie najważniejsze opuchlizna pod oczami została usunięta - dla mnie jego działanie jest rewelacyjne pod tym kątem :)
Jeśli chodzi o zmarszczki , to może delikatnie zostały spłycone - ale nie spodziewajmy się , że jakikolwiek kremik przechytrzy naturę ;) 
No ale bardzo jej pomaga a nie szkodzi i to jest duży plus tego kremiku i ja go sobie bardzo chwalę :)
Jeśli Was również zaciekawił , zapraszam do wypróbowania - możecie go dostać na stronie Sylveco jak i w wielu sklepach internetowych czy stacjonarnych :)

Używacie kremu pod oczy ? Jakie są Wasze ulubione ?
Pozdrawiam :)


16 komentarzy:

  1. Mam próbki tego kremu i muszę przyznać, że całkiem nieźle się u mnie spisał po zużyciu jednej z nich. Obecnie jednak kończę krem AA Ultra Odżywianie, więc pozostałe dwie próbki muszą poczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może skusisz się na pełne opakowanie :) muszę się przyjrzeć temu z aa :)

      Usuń
    2. Może. Zobaczymy jak wyjdzie. :)

      Usuń
  2. U mnie przez miesiąc nie robił nic. Po 6 tygodniach zaczęłam zauważać rozjaśnienie cieni pod oczami. Niestety, tydzień później zaczął mnie bardzo podrażniać i reszta wylądowała na stopach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic takiego się nie pojawiło :) Jednak z kosmetykami tak jest,że nie wszystkim wszystko pasuje :) dlatego mamy taki duży wybór ;D

      Usuń
  3. Krem pod oczy używam rano i wieczorem od kilku lat, niestety żaden nie pomógł mi jeśli chodzi o cienie pod oczami oraz zmarszczki :/ ale dobre nawilżenie i np. rozświetlenie to też ważna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać,ale ja stosuję dopiero od jakiegoś roku kremy pod oczy :) co do zmarszczek,to tak jak pisałam w poście niestety nie ma się co czarować ;)

      Usuń
  4. O tym kremie chyba jeszcze nie widziałam negatywnej recenzji, na pewno kiedyś się skuszę, bo kosmetyki Sylveco bardzo lubię. A aktualnie używam kremu pod oczy z Nacomi, ale na recenzję jeszcze za wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to twierdzę,że dobry kosmetyk zawsze obroni się sam :) Kosmetyki Sylveco bardzo lubię :) Będę wyczekiwać Twojej recenzji kremu Nacomi :)

      Usuń
  5. Kusi mnie, oj kusi ;)! Jeszcze nie mialam zadnego produktu tej marki. Kremow uzywam od dawnien, dawna i w sumie do dzisiaj nie mam jakiegos konkretnego ulubienca, choc moze aktualny - Florena, zyska to miano ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Ewa,że Cię kuszą kosmetyki Sylveco ;D fajne są oj fajne :) Ja zaś za późno zaczęłam je stosować :)

      Usuń
  6. Mam próbkę tego kremiku. Dorzucili do paczki ze sklepu triny.pl (polecam - fajne promocje, ciekawy asortyment, przystępne ceny i darmowa dostawa od 90 zł więc warto, szczególnie jeśli mamy jakieś zbiorcze zamówienie). Kremik o lekkiej konsystencji, nie obciąża skóry i świetnie koi zmęczenie oczu. Jeśli chodzi o cienie... cóż, na moje "okularowe" nie działa więc szału nie ma. Pozdrawiam Autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Triny.pl :) wiele produktów od Sylveco polecam,możesz sobie zobaczyć u mnie kilka recenzji :) u mnie kremik dobrze sobie radzi z opuchlizną pod oczami :) dziękuję za pozdrowienia i również pozdrawiam - szkoda tylko że anonim :)

      Usuń
    2. No właśnie mam kłopot z kontem ale się przedstawię: Pa Ulka :)

      Usuń
    3. Witam Cię serdecznie na moim blogu PaUlka :) mam nadzieję że będziesz teraz u mnie częstym gościem :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger