sobota, lipca 19, 2014

Olejek Sesa Exotic :)

Cześć Dziewczyny :)

Przychodzę do Was dzisiaj z moim denkiem - otóż skończył mi się fantastyczny Olejek Sesa Exotic :)
Jak większość z Was wie miałam okazję testować go dzięki uprzejmości sklepu Helfy.pl :)


Opis produktu :

Receptura olejku pochodzi ze starodawnych ajurwedyjskich pism. Składa się on z 18-tu bogatych w składniki odżywcze ziół, 5 olejków doskonale nawilżających włosy i mleka. Cała receptura przygotowana została według procesu Kshir Pak Vidhi, w którym zbilansowana mieszanka ziół połączona zostaje z mlekiem a następnie aktywowana poprzez 5 olejków. Olejek jest bogaty w witaminy C i E. Jest to środek powstrzymujący wypadanie włosów, stymuluje wzrost gęstszych, zdrowych i długich włosów, eliminuje łupież. Regularne używanie oleju powoduje, że włosy stają się lśniące i zdrowe a cebulki doskonale odżywione. Olejek odpowiedni do wszelkiego rodzaju włosów.

Pojemność: 100 ml
 
Jak stosować :

Umyj włosy, osusz je delikatnie ręcznikiem. Aplikuj olejek na skórę głowy masując delikatnie opuszkami palców (dobrze sprawdza się aplikacja przy pomocy strzykawki, oczywiście bez użycia igły ;). 
Idealny byłby 20 minutowy delikatny masaż. 
Aplikuj olejek do momentu gdy skóra przestanie go absorbować. 
Na koniec wmasuj olejek w końcówki włosów i wmasuj go, do momentu, aż przestaną absorbować olejek. 
Zostaw na całą noc, rano umyj włosy. 
Stosuj 2-3 razy w tygodniu. 
Jeśli włosy są bardzo wysuszone, z łupieżem i skóra głowy swędzi dobrze jest stosować olejek każdego wieczora.

Inną możliwością jest użycie olejku na 2 godziny przed myciem.

Olejek zmywa się łatwo i powinno wystarczyć jednokrotne mycie szamponem.

Olejek może mieć w pokojowej temp. konsystencję stałą ale po delikatnym ogrzaniu pod strumieniem ciepłej wody lub pod wpływem ciepła rąk natychmiast się rozpuszcza. Przechowywanie w ciepłym pomieszczeniu będzie zapobiegało ponownemu zastygnięciu. Chronić przed dostępem światła.
 
Skład :
Trifala 2.00% ,Eclipta alba 1.50% ,Ferriper Oxidumrubrum 1.5% ,Centella Asiatica 0.50% ,Jasminum Officinale 0.50% ,Datura Metel 0.50% ,Indigofera Tinctoria 0.50% ,Citrullus Colocynthis 0.50% ,Abrus Precatorius 0.25% ,Elettaria Cardamonum 0.25% ,Valeriana Wallichii 0.25% ,Pongamia Pinnata 0.25% ,Azadirachta Indica 0.25% ,Lawsonia alba 0.25% ,Cedrus Deodara 0.25% ,Anacyclus Pyrethrum 0.25% ,Vetiveria Zizanioides 0.25% ,Glycyrrhiza Glabra 0.25% ,Processed As Per Tail PAK vidhi With milk 10% ,Sesamum Indicum Oil 25.00% ,Nilibhrugadi Oil 8.00% ,Perfume 2.00% ,Triticum Aestivum Oil 1.00% ,Citrus Medica Oil 1.00% ,Quinazarine Green SS (C.I.No.61565) 0.0004%,Cocos Nucifera Oil Q.S. to 100%


 Olejek zamknięty jest w poręcznej , białej , plastykowej buteleczce z otwieraniem typu klik .
Co jest zaskakujące w tym olejku ? Zapach :) 
Jak dla mnie bardzo ładny i delikatny - używa się go z prawdziwą przyjemnością :)
Olejek ma kolor lekko zielonkawy .
Konsystencja jest płynna , natomiast czasem możemy zauważyć że olejek stężeje przy niższej temperaturze (ok.20C) wtedy wystarczy go podgrzać w ciepłej wodzie .
Takie same zjawisko występowało w olejku kokosowym , który dużo wcześniej stosowałam .
Produkt stosowałam przed myciem zarówno na skalp jak i całe włosy .
Dodatkowo lekko masowałam przez chwilę skórę głowy :)
Świetnie się sprawdził zarówno na skórze głowy jak i na długości .
Nie wystąpiło jakiekolwiek podrażnienie , swędzenie , łupież i tym podobne niespodzianki :)
Włoski są nawilżone , mocniejsze , zdrowsze i pełne blasku - do tego zmniejszyło się nadmierne ich wypadanie :)
Bardzo fajny i dobry olejek - zachęcam do wypróbowania .
W sklepie Helfy.pl możecie go kupić za 25zł / 100ml.
Kupicie tam nie tylko ten olejek , ale wiele bardzo ciekawych kosmetyków naturalnych bardzo wielu firm - kto jeszcze nie zna tego miejsca szczerze zachęcam :)
Możecie również wybrać się do sklepów stacjonarnych we Wrocławiu i Toruniu :) 
Szczęściarze Ci co mieszkają w pobliżu i mogą sobie osobiście zobaczyć wszystkie te cudeńka obwąchać i "pomacać" - a jest w czym wybierać , wybór jest ogromny :)
Polecam i jeszcze raz polecam :)


Miałyście ten olejek ? Lubicie olejować włosy ? Jakie olejki stosujecie najczęściej ?
Pozdrawiam :)



Receptura olejku pochodzi ze starodawnych ajurwedyjskich pism. Składa się on z 18-tu bogatych w składniki odżywcze ziół, 5 olejków doskonale nawilżających włosy i mleka. Cała receptura przygotowana została według procesu Kshir Pak Vidhi, w którym zbilansowana mieszanka ziół połączona zostaje z mlekiem a następnie aktywowana poprzez 5 olejków. Olejek jest bogaty w witaminy C i E. Jest to środek powstrzymujący wypadanie włosów, stymuluje wzrost gęstszych, zdrowych i długich włosów, eliminuje łupież. Regularne używanie oleju powoduje, że włosy stają się lśniące i zdrowe a cebulki doskonale odżywione. Olejek odpowiedni do wszelkiego rodzaju włosów.
Pojemność: 100 ml
- See more at: http://www.helfy.pl/wlosy/olejki-do-wlosow/olejek-sesa-egzotycznym-zapachu-100-ml#sthash.JS3ggLMy.dpuf

15 komentarzy:

  1. Olejowanie włosów to podstawa mojej pielęgnacji. Obecnie testuję lniany i ryżowy. A Sesa "zwykła" kusi mnie od dawna, ale za dużo innych olejów czeka na swoją kolej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też od 1,5 roku :) Nie znam ani lnianego ani ryżowego - mam nadzieję,że to się zmieni :) Sesę zwykłą miałam i używałam , ale ta egzotyczna bardziej mi odpowiada :)

      Usuń
    2. Oleje lniany i ryżowy są o tyle dobre, że jak nie sprawdzą się na włosach czy do twarzy to sprawdzą się w kuchni. ;)

      Usuń
  2. Sesy jeszcze nie miałam, niedawno kupiłam Vatikę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Sesa będzie czekała w kolejce chciejlisty (jak skończysz Vatikę) :)

      Usuń
  3. Kiedyś dość często olejowałam włosy :) A odkąd je obcięłam to jeszcze się za to nie zabrałam, może w tą niedzielę się za to zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Madziu lenisz się - a włoski potrzebują i wołają daj nam ojejku ;P

      Usuń
  4. Mam go i jestem bardzo zadowolona z działania. Ma też całkiem przyjemny zapach, ale stosując olej na całą noc robi się (tzn. zapach) dla mnie męczący. Nawet niedrogo można go dostać w tym sklepie Helfy. :) Zostało mi go już niewiele, więc pewnie trzeba będzie zamówić nową buteleczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nie nakładałam na noc , tylko na ok 1-2h przed myciem ale myślę że nawet gdybym na noc go nałożyła nie byłby dla mnie męczący :) Zachęcam do następnej buteleczki w sklepie Helfy - bardzo bogaty asortyment i świetna obsługa,polecam :)

      Usuń
  5. Probowalam klasycznej sesy i niestety skalp zadowolony nie byl, wiec pewnie i tutaj byloby podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,ja wiem że Twój skalp jest dosyć wrażliwy i szkoda że olejki Sesa się nie sprawdzają :(

      Usuń
  6. ja kocham sesę, heennarę ..nie wiem jak kogoś może drażnić ich zapach, ja go kocham! mogłabymmieć takie perfumy :) ale ja ogólnie kocham zapachy jak opium shalimar..więc zapach to jest mega dla mnie. Mam zwykłą sesę ale zastanawiam się czy teraz nie zamówić na zmianę tej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamów, zobaczysz która bardziej będzie Ci pasowała :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger