poniedziałek, czerwca 30, 2014

Oriflame, Giordani Gold, Festive Bronzing Pearls :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj pokażę Wam kolejną perełkę w mojej kolekcji - Oriflame, Giordani Gold, Festive Bronzing Pearls (Brązujący puder w perełkach).
To cudeńko jest już od jakiegoś dłuższego czasu ze mną zobaczycie na zdjęciach , że dosyć dużo już zostało zużyte :)






GIORDANI GOLD FESTIVE PUDER W PEREŁKACH

firmy Oriflame 25 g.

Brązujący puder w perełkach dający efekt "muśniętej słońcem" skóry. Mniejsze perełki zapewniają skoncentrowaną siłę brązowego koloru oraz intensywny połysk. Stosuj na kości policzkowe, dekolt lub te miejsca na ciele, które chcesz szczególnie zaakcentować - zapewniając jedwabiste wykończenie makijażu. 

Powiem Wam , że jest to jeden z moich ulubionych kosmetyków od Oriflame z którym praktycznie się nie rozstaję :)
Puder stosuję jako róż na kości policzkowe , bo w takiej formie najlepiej u mnie się sprawdza :)
Efekt jest bardzo delikatny , z połyskiem - jednocześnie rumieńce są bardzo ładne , dziewczęce i kobiece :)
Z powodzeniem możemy zaakcentować nim również inne obszary - wedle uznania i zależy jak chcemy wykończyć makijaż.
 Mnie udało się zakupić go o ile dobrze pamiętam w jakiejś promocji , bo w cenie regularnej jest dosyć drogi - mimo wszystko wydaje mi się , że ten puder jest wart swojej ceny :)
Jeśli szukacie a nie możecie się zdecydować , który wybrać - to polecam Wam te perełki :)

A Wy lubicie pudry w perełkach ? Macie swoje ulubione perełki ?

7 komentarzy:

  1. Jaszcze nigdy nie miałam pudru brązującego bo ja bladzioch jestem, nawet latem :) Ale drobniutkie ma kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia , ja też jestem bladzioch a mimo to używam np. jako różu :D ma drobniutkie i bardzo ładny efekt dają :)

      Usuń
  2. Nie mialam jeszcze pudru w kulkach, ale zaczynaja mnie kusic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, warto spróbować - może później nie będziesz mogła bez nich żyć ;D

      Usuń
  3. Słyszałam właśnie że warto zwrócić uwagę na te perełki z Oriflame. Osobiście używam tanich kuleczek brązujacych z SOLAIT, nie wiem czy ta marka jest w nas popularna, bo kupiłam je w Anglii na wyprzedaży za niecały 1 funt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z nich bardzo zadowolona i polecam , warto je wypróbować :) Może będą w promocji wtedy można je tanio kupić :)

      Usuń
  4. Czy efekt jaki dają te perełki można porównać do efektu Ziemi Egipskiej?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger