czwartek, lipca 17, 2014

Miła niespodzianka od NaturVita :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie szybciutki i malutki pościk można rzec chwalipięcki ;)
No ale tak to bywa , że bardzo lubię dzielić się dobrymi wieściami a wczoraj mnie jedna z takich miłych niespodzianek spotkała :)
Mianowicie przyjechała paczuszka ze sklepu NaturVita.pl a w niej produkty niespodzianki :)
Ponieważ nie wybierałam produktów paczuszka do samego końca była niewiadomą  :)
Nie wiem jak Wy , ale ja bardzo lubię kosmetyczne niespodzianki - zawsze jest jakieś podekscytowanie , co tesz tam się może znaleźć :) ?
Ta dammm , chcecie zobaczyć ?
Więc zapraszam :)


Tak , tak takie cudeńka będę sobie teraz testowała dzięki uprzejmości sklepu NaturVita.pl :)

1. Balsam do ciała z jagodami acai i aloesem Neobio
2. Pasta do zębów Neobio
3. Krem na noc Neobio
4. Żel pod prysznic energy Neobio
5. Maseczka nawilżająca Neobio
6. Luvos odżywka do włosów

Więcej dowiecie się przy pełnych recenzjach odnośnie każdego z tych produktów :)

Jesteście szczególnie ciekawi któregoś z tych produktów ? 
Pozdrawiam :)


18 komentarzy:

  1. Czekam cierpliwie na recenzję kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna niespodzianka, również czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna,fajna :) nie znam produktów Neobio więc tym bardziej sama jestem tej marki ciekawa :)

      Usuń
  3. Wspaniała paczuszka, tzn. oby oby, bo kosmetyków nie znam :) Ale zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nika88, dla mnie też te kosmetyki są nowością :) mam nadzieję że wypadną super :)

      Usuń
  4. Wspaniała paczuszka :) Jestem bardzo ciekawa jak spisze się maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu mam nadzieję że wspaniałą się okaże :) Kiedyś miałam wielką ochotę wypróbować naturalną pastę do zębów i teraz mam okazję,super :) o maseczce napiszę :)

      Usuń
  5. Chwalipięta... Czekam na recenzję odżywki i pasty do zębów. A o Neobio po raz pierwszy przeczytałam u Blondregeneracji. Zachwalała ich szampony. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chwalipięta a jak haha ;) czekaj Iza oj czekaj :) mam nadzieję,że Neobio mnie również zachwycą :)

      Usuń
    2. Poczekam, bo czy mam jakieś inne wyjście? ;)

      Usuń
  6. Świetna paczuszka. Kosmetyki już wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście ciekawi mnie przede wszystkim odżywka do włosów ;) Udanych testów Kochana, świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Odżyweczka również będzie opisana więc cierpliwie wypatruj recenzji :)

      Usuń
  8. O kochana to masz co testować ;]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger