poniedziałek, lipca 21, 2014

Love2Mix Organic - Jagody Acai i Proteiny Perły :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie po rosyjsku ;)
Domyślam się , że większość z Was bardzo dobrze zna lub kojarzy serię kosmetyków Love2Mix Organic szampony czy maski do włosów :)
Od jakiegoś czasu używam sobie tego właśnie szamponu Love2MIX Organic Organiczny Szampon Nawilżający Do Suchych Włosów - Ekstrakt Z Jagód Acai I Proteiny Perły .
Nie ukrywam , że w czasie wielkiego bumu na rosyjskie kosmetyki ten właśnie szamponik i maska interesowały mnie szczególnie :)
No i doczekałam się i ja jego "skosztowania" :)


Organiczny szampon do suchych i zniszczonych włosów. Oryginalna kompozycja szamponu przyniesie prawdziwą przyjemność podczas mycia,  suchych i zniszczonych włosów. Szampon zawiera proteiny perły, które odżywiają i wzmacniają włosy, nadając im elastyczność i sprężystość. Organiczny ekstrakt z rosnących w Amazonii jagód acai  zawiera kompleks witamin, odżywia i nawilża włosy oraz skutecznie zmniejsza suchość skóry głowy. Szampon jest idealny do codziennego użytku. Poj.360ml
Zalety produktu: 
  • Zawiera certyfikowane składniki organiczne.
  • Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, metali ciężkich, ftalanów, glikoli, lanoliny.
  • Nawilża i odżywia włosy, czyniąc je zdrowymi i pięknymi.
  • Wyjątkowy skład: ekstrakty organiczne protein perły i egzotyczne jagody acai.
 
Składniki aktywne: 
Organiczny ekstrakt jagód acai (Organic Euterpe Oleracea Fruit Extract) – jagody z drzew rosnących w puszczy amazońskiej. Znakomicie natłuszczają, przywracają suchym włosom blask i elastyczność. Wyniki analiz brazylijskich naukowców wykazały wysoką zawartość tłuszczu w suchej masie jagód (33-49%). W oleju z acai aż 71% stanowił kwas oleinowy. 
Proteiny perły (Pearl  Extract) -  zawierają silnie skoncentrowaną odżywczą i wzmacniającą proteinę perły conchyoline, która jest składnikiem budulcowym wnętrza muszli ostryg perłowych i samej perły. Dzięki jej działaniu włosy stają się gładkie i błyszczące, a ich powierzchnia lepiej odbija światło. 
Litwor Arcydzięgiel (Organic Angelica Archangelica Extract) - znajduje zastosowanie w kosmetykach o działaniu przeciwzapalnym oraz redukujących przekrwienia. Olejek zawarty w surowcu na właściwości bakteriobójcze, niszczy wiele grzybów, przyśpiesza gojenie się ran, oparzeń.
Sposób użycia:
Nanosimy szampon na wilgotne włosy, delikatnie masujemy wzbijając pianę a następnie spłukujemy wodą.
Skład INCI:  
Aqua with infusions of Organic Euterpe Oleracea Fruit Extract, Pearl  Extract Organic Angelica Archangelica Extract Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Pearl Protein, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid,Beetroot Red, Chlorophyllin-cooper complex.

Szampon jak widzicie znajduje się w czarnej plastykowej smukłej butelce .
No nie powiem , bo jak dla mnie wykonanie zarówno opakowania jak i etykiety jest delikatnie mówiąc troszkę tandetne . 
Etykietka ma tendencję do ścierania .
Jednak nie chodzi o to co na zewnątrz , ale o to co wo środku :)
A w środku mamy szamponik o lekko fioletowym zabarwieniu , troszkę perłowym i przeźroczystym .
Za to zapach jest śliczny :)
Radzi sobie bardzo dobrze ze zmywaniem olejów , dobrze się pieni .
Włosy po umyciu są mięciutkie , pachnące nie ma efektu przyklapnięcia - czego nie lubię w szamponach i tu daję duży plus :)
Trochę żałuję , że nie miałam do kompletu maski .
Mam nadzieję , że jeszcze w przyszłości zafunduję sobie duet - bo szamponik jest całkiem fajny a z maską myślę byłby jeszcze fajniejszy :)
W każdym bądź razie bardzo polecam , kto jeszcze nie miał okazji używać jakiegokolwiek szamponu czy maski z serii Love2Mix Organic - szczerze polecam :)
Tym bardziej , że nie są to jakoś kosmicznie drogie kosmetyki :)
Znajdziecie je w bardzo wielu sklepach z kosmetykami naturalnymi zarówno internetowych jak i stacjonarnych .


 Jest to już drugie moje spotkanie z tymi szamponami o pierwszym pisałam w TYM POŚCIE - zarówno pierwsze jak i drugie zaliczam do bardzo udanych :)

Lubicie tą serię kosmetyków ? Jak u Was sprawdzają się te produkty ?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu bardzo mnie kusza kosmetyki z serii Love2Mix Organic :) Czytałam i nich wiele dobrego , także mam nadzieję , że w końcu wpadną i do mojego zakupowego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , bardzo fajne kosmetyki :)

      Usuń
    2. a polecasz jakiś konkretny sklep wysyłkowy? bo na co dzień niestety nie ma dostępu do takich kosmetyków, minusy mieszkania w małym mieście ;/

      Usuń
    3. Madziu wiele jest sklepów mających rosyjskie kosmetyki w swojej ofercie np. Triny , Kalina itd. - radziłabym poszukać gdzie można kupić najtaniej :) Na allegro również dostaniesz :)

      Usuń
  2. A nie miałam ich jeszcze. Ale widzę, że są godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wersję z chili i szczególne mnie nie urzekła :) może ten szampon byłby lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy miałam z mango i oba były całkiem fajne :) Myślę,że z maską efekt byłby lepszy na włosach :)

      Usuń
  4. Szampon od jakiegoś czasu jest moim ulubieńcem. Świetnie się sprawdza na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie czytam jaki to ten szampon wspaniały... Najwyższa pora dodać go do wish-listy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza , a co Ci szkodzi miej se - jak nabierze mocy to się zdecydujesz ;P

      Usuń
    2. No właśnie czekam aż nabierze tej mocy i go kupię. Gorzej jak ten czas wypadnie w trakcie mojego bana zakupowego. :P

      Usuń
  6. Akurat tego szamponu nie znam, ale z tej firmy miałam szampon z efektem laminowania, nie dość że pachniał obłędnie to jeszcze dawał naprawdę fajny efekt, włosy były po nim błyszczące i wygładzone. Może kiedyś skuszę się i na ten, który opisujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten też świetnie pachnie :) Ogólnie raczej dobra seria zarówno szamponów jak i masek :)

      Usuń
    2. Maski jeszcze żadnej nie miałam z Love2Mix, kiedyś mam zamiar wypróbować maskę z efektem laminowania, pewnie zamówię razem z szamponem, który już znam, żeby sprawdzić jak kosmetyki działają w duecie :)

      Usuń
    3. Masek też nie miałam przyjemności stosować,ale sądzę że są dobre :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger