środa, lipca 09, 2014

Nagroda Niespodzianka :)

Cześć Dziewczyny :)

Ostatnio zostałam bardzo mile zaskoczona ze strony sklepu Grota Bryza :)
Otóż zostałam wyróżniona w konkursie na najaktywniejszego Fana tzw. TopFan :)
Jest to dla mnie wspaniałe wyróżnienie tym bardziej , że się nie spodziewałam wygranej :) 
Nagrodą jest niespodzianka - więc nie mamy pojęcia co do nas przybędzie :)
Oto co za niespodzianka dziś do mnie dotarła :))))) 
Zobaczcie sami :D



Ja jestem niesamowicie zadowolona z fantastycznej nagrody niespodzianki :)
Uwielbiam olejki a ten olejek do twarzy był również na mojej liście życzeń od dłuższego czasu :)
Jestem zachwycona , ponieważ jedno z moich marzeń kosmetycznych w tak nieoczekiwany sposób się spełniło - superrr :)
Za jakiś czas pojawi się pełna recenzja tego olejku - jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdzi, wypatrujcie posta :)
DZIĘKUJĘ ŚLICZNIE - GROTA BRYZA :)


Znacie ten olejek :) Lubicie olejki do twarzy ? Jakie są Wasze ulubione ?
Pozdrawiam :)


19 komentarzy:

  1. fajna nagroda ;) olejku nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj bardzo fajna , cieszę się z niej jak dziecko :) olejku do twarzy też jeszcze nie używałam i jestem go niezmiernie ciekawa :)

      Usuń
  2. Gratulacje kochana :) Wspaniała nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez cudowna niespodzianka Kochana :)! Gratuluje i udanych testow Ci zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo :) Pogratulować wygranej, ciekawe jak Ci się sprawdzi.,

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie! Takie niespodzianki są naprawdę przyjemne. :D Czekam więc na relację. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza,takie trafione niespodzianki są bardzo ale to bardzo przyjemne - aż buźka mi się uśmiecha :)

      Usuń
  6. Rzeczywiście fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała niespodzianka :) Niech Ci olejek dobrze służy i oczywiście będę za jakiś czas wyglądała jego recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nika88,powiem szczerze że mnie powaliło jak go zobaczyłam :) Wyglądaj , wyglądaj :)

      Usuń
    2. Takie niespodzianki niezapowiadane cieszę najbardziej :)

      Usuń
  8. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger