czwartek, października 16, 2014

Czarna Rękawica Do Peelingu Kessa Najel - Kalina :)

Cześć Dziewczyny :)

Często widziałam na różnych blogach zachwalane rękawice Kessa , więc z czasem również znalazła się na mojej liście "zachciewajek" z racji tego iż bardzo chciałam się dowiedzieć co też to jest że jest tak zachwalane ... pomyślałam sobie , jakiś zwykły kawałek szmatki i o co tyle halo ;)
A więc do rzeczy , mowa dziś o Czarnej Rękawicy Do Peelingu Kessa Najel ze sklepu Kalina ,
Kto czuje się zachęcony , zapraszam na dalszą część :)


Kessa jest tradycyjną rękawicą w stosowaną w ceremoniale pielęgnacji Hammam służąca do głębokiego oczyszczania skóry z martwego naskórka i wszystkich nieczystości z użyciem czarnego mydła lub glinki Rhassoul.

Po regenerującym i oczyszczającym masażu z użyciem rękawicy skóra jest jedwabiście gładka i przede wszystkim doskonale przygotowana do dalszej pielęgnacji, a więc aplikacji kremów i naturalnych olejów.

Rękawica świetnie sprawdza się w terapii antycellulitowej.
SPOSÓB UŻYCIA:
 Rękawicę należy namoczyć w wodzie, by zmiękczyć jej włókna. 
Używamy jej do masażu całego ciała z pominięciem twarzy i miejsc bardziej wrażliwych.
Przed przystąpieniem do masażu rękawicą należy dobrze nawilżyć ciało, aby skóra zmiękła i otworzyły się pory.

Następnie należy zaaplikować mydło peelingujące, odczekać kilka minut i przystąpić do masażu ciała delikatnie je spłukując.
Po osuszeniu skóry należy zaaplikować naturalny krem do ciała lub balsam.
Po masażu wykonanym rękawicą skóra świetnie wchłania kosmetyki.
 
Rękawicy używam już jakiś czas , więc chciałam się z Wami podzielić moją opinią na jej temat - czy moja zachcianka była pozytywnie zaspokojona czy też nie .
  Byłam bardzo ciekawa co też taki kawałek materiału może z ciałem zrobić .
Nie mówiąc już o peelingu , no bo niby jak jak od dawna używa się do tego celu tradycyjnych peelingów .
No i teraz powiem Wam , że jestem w bardzo pozytywnym szoku jak ta niepozornie wyglądająca rękawiczka potrafi wypeelingować nam ciało :)
Dodatkowo do pary używam również czarnego mydła , które jest w połączeniu z tą rękawicą polecane .
Kiedy tylko zaczynam rytuał z rękawicą jestem za każdym razem zaskoczona ilością usuwanego martwego naskórka . 
Nie wiem jak Wy , ale ja nigdy wcześniej używając tradycyjnych peelingów nie zauważyłam żeby tyle martwego naskórka było usuwane .
Jestem zafascynowana tą rękawicą , skórę jaką pozostawia jest po prostu fantastyczna jak pupcia niemowlaka :)
Po jej użyciu , czuję że dopiero wtedy moja skóra naprawdę oddycha .
Świetnie ją przygotowuje do dalszych zabiegów , aplikując czy to olejki czy balsamy po kąpieli lepiej się rozprowadzają i wchłaniają .
Dodatkowy bardzo fajny plusik , to wszyte uszko przez co możemy ją śmiało powiesić do wyschnięcia :)
Polecam wszystkim , każdemu kto jeszcze jej nie ma i jeszcze się zastanawia nad jej kupnem .
Tym bardziej , że koszt tego cudeńka wcale nie jest jakiś kosmicznie wielki np. 21zł w sklepie Kalina , jest tam jeszcze wiele świetnych naturalnych kosmetyków :)
Serdecznie Was tam zapraszam :)



Macie , używacie tych rękawic ? 
Jak się u Was sprawdzają , jesteście z nich zadowolone ?
Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Beauty and Nails , Blogger