poniedziałek, października 06, 2014

Nawilżający Oliwkowy Krem do Ciała i rąk :)Drogeria Marysieńka.

Cześć Dziewczyny :)

Jak to u mnie bywa , z braku czasu w weekendy nie pojawił się żaden post - śpieszę nadrabiać od poniedziałku :)
Dzisiaj pokażę Wam kolejny produkt z Drogerii Marysieńka - próbeczkę wspaniałego nawilżającego kremu zarówno do ciała jak i do rąk :)



NAWILŻAJĄCY OLIWKOWY KREM DO CIAŁA I RĄK



Bardzo szybko się wchłania, od razu przywraca skórze zdrowy, idealny wygląd, maksymalnie nawilża .
Stworzony przez firmę Dalan specjalizującą się od 70 lat w produkcji wysokiej jakości kosmetyków na bazie 100% środziemnomorskiej oliwy z oliwek z rejonu Morza Egejskiego;

* bardzo szybko się wchłania, natychmiast przywraca skórze zdrowy, idealny wygląd, 
* maksymalnie nawilża;
* miękkość i elastyczność dzięki wysokiej zawartości witaminy E z prawdziwej oliwy z oliwek śródziemnomorskich;
* zawarte w nim przeciwutleniacze pomagają odbudować w skórze naturalny system ochronny przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych przyśpieszających procesy starzenia.
Gdyby nie to , że ten kremik bardzo mnie zachwycił pewnie recenzja próbki nie pojawiłaby się na blogu :)
Mimo , że jest to próbka to jak widzicie na zdjęciu zabezpieczona jest sreberkiem za co już daję bardzo duży plus :)
Szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oczka , zielone oliweczki spoglądają na nas z białego tła ;)
Jeśli chodzi o konsystencję , to jest ona bardzo leciutka i doskonale się go rozprowadza obojętnie czy to na ciele , czy na dłoniach .
Od razu po aplikacji czujemy świetne , długotrwałe nawilżenie .
 A zapach ???
Po prostu mnie oczarował :)
Pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi do głowy , to mydełko Dov'e :)
Śliczny , delikatny zapach tego czegoś co jest w mydełku Dov'e i być może oliwek :)
Dla mnie cudny zapaszek :)
Gdy spotkam pełnowymiarową wersję , to pokuszę się o ten kremik - jeśli Was zainteresował , myślę że jest również do kupienia w Drogerii Marysieńka do której serdecznie zapraszam :)
Sama również jak tylko będę w pobliżu , to z chęcią zawitam i pobuszuję bo ceny i asortyment jest fantastyczny :) 
Ten kremik ma poj. 250 , cena ok.18zł .

https://www.facebook.com/DrogerieMarysienka

Lubicie kosmetyki na bazie oliwek ? 
Ja się w nich zakochałam :) Polecam tą serię :)
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię oliwki w salatkach i kosmetykach również. Bardzo ciekawa i interesujące recenzja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej raczej mnie oliwki nie przekonywały , ale teraz całkowicie zmieniam zdanie :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. W wersji oliwkowej jak na razie miałam tylko mydełko , świetnie oczyszczało no i co ważne nie wysuszało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zapachy faktycznie są różne - bo ten kremik ma fantastyczny zapach :) O tak,mogłaby być w Kielcach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger