środa, października 08, 2014

Zapraszam Do Krainy Luksusu z Yonelle :)

Cześć Dziewczyny :)

Jedyne produkty w mojej łazience, które dają mi namiastkę elegancji i luksusu .
Produkty, które przenoszą mnie z ekscytacji, ciekawości po wspaniały zachwyt .
Otwierając kartonik spodziewamy się typowego słoiczka z kremem jednak nie tym razem ... naszym oczom ukazuje się atłasowy woreczek - zdziwienie, ciekawość ?
Dopiero gdy otworzymy woreczek wydobywamy śliczny słoiczek, nie typowy ale inny niż wszystkie, uśmiech na twarzy i w zachwyt wprawia nas swoim luksusowym wyglądem .
Otwierając słoiczek z kremem oczarowuje nas zapach, piękny, subtelny, elegancki i świeży - perfumy o delikatnej świeżej nucie ogórka, melona i arbuza ?
Zapach przepiękny, kobiecy .
Co noc otula mnie piękna i wspaniała chwila, kiedy czuję się jak wykwintna i elegancka kobieta idąca na wieczorną randkę z Yonelle .



Krem na noc do skóry dojrzałej 40+, suchej i normalnej.
Ma formę balsamicznej emulsji natłuszczającej  z infuzyjną technologią NANODYSKÓW , retinolem nowej generacji oraz aktywatorem przeciwzmarszczkowym .
Struktura kremu pozwala osiągnąć błyskawiczne efekty wygładzające i regeneracyjne .
Następuje spłycenie zmarszczek, znacząca poprawa nawilżenia, elastyczności i jędrności skóry .
Znika uczucie suchości, zmniejsza się skłonność do podrażnień i zaczerwienień .
Cera wygląda na młodszą .
Ponadprzeciętne właściwości kremu osiągnięto dzięki wspomaganiu przenikania peptydów, retinolu i kwasu hialuronowego .
Przełomem jest zastosowanie NANODYSKÓW, rewolucyjnych nośników substancji aktywnych,zdolnych infuzyjnie wnikać do głębszych warstw skóry oraz nowatorskiej koncepcji " TRIKU" JONOWEGO .




Serum do twarzy, bardzo aktywny kosmetyk do cery dojrzałej 40+ z infuzyjną technologią NANODYSKÓW i reaktywatorem metabolizmu komórkowego .
Każda kropla tego drogocennego serum to szybko działający zastrzyk młodości, który przeciwdziała wszystkim rozpoznanym objawom starzenia się skóry .
Natychmiast po użyciu pojawia się efekt wygładzenia i liftingu .
Komórki skóry odzyskują młodość metaboliczną - wytwarzają więcej kalogenu , elastyny i kwasu hialuronowego .
Badania kliniczne wykazały wyraźną redukcję zmarszczek, poprawę jędrności i gęstości skóry .
Elastyczność wzrasta o 60% po 2 tygodniach .
Ponadprzeciętne właściwości serum do twarzy osiągnięto dzięki wspomaganiu przenikania m.in. czystego retinolu i peptydów oraz zastosowaniu MG6P reaktywatora młodości komórek .

Moja przygoda z Yonelle trwa już ponad miesiąc , dlatego chcę się w Wami podzielić moją odrobiną luksusu .
Serum jest praktycznie bezzapachowe o lekkiej i żelowej konsystencji .
Bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania .
Już chwilkę po jego aplikacji skóra jest fantastycznie nawilżona, odżywiona i napięta .
Po wchłonięciu serum aplikuję i rozkoszuję się tą chwilą nakładając ten wspaniały i odżywczy krem , jego zapach otula mnie całą noc .
Z racji tego, że jest to odżywczy infuzyjny krem na noc 40+ pozostawia tłustą warstewkę na skórze .
Nie przeszkadza mi to absolutnie, gdyby to była zima stosowałabym go również na dzień i jestem pewna, że moja skóra byłaby mi bardzo wdzięczna za to .
Oba produkty są wspaniałe i uzupełniają się idealnie dając widoczny efekt .
Przeznaczone są dla Pań w wieku 40+, jednak wydaje mi się że te z Was które mają troszkę mniej również mogą spokojnie już je stosować .
Skóra w widoczny sposób zyskuje młodzieńczy wygląd, zmarszczki są spłycone - co mnie niezmiernie cieszy .
Miałam jeszcze kilka próbek tych kosmetyków i wszystkie zachwycają - natomiast elixir z drobinkami złota szczególnie mnie zainteresował, skóra po jego użyciu była promienna, zdrowa, rozświetlona - daje efekt który uwielbiam .
Z serca gorąco Wam polecam te luksusowe i co najważniejsze polskie produkty .
Możecie je dostać w perfumerii Douglas lub na stronie producenta Yonelle.pl

Pozdrawiam :) 




12 komentarzy:

  1. Opakowanie kremu świetne wieje klasą i luksusem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i aż dziw, że są to nasze polskie kochane produkty :)))

      Usuń
  3. Śliczne są i warte polecenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają kusząco :) Przyznaję , że o tych kosmetykach czytam po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne kosmetyki i co najważniejsze nasze polskie - brawo :)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądają te kosmetyki i z pewnością mają dobre działanie, na krem miałabym ochotę, chociaż do 40 jeszcze mi daleko, ale ceny mają zabójcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie już są na czasie ;) Ja wolę czasem zainwestować w coś droższego i lepszego :)

      Usuń
  6. Bardzo ladnie sie prezentuja te produkty :) Nie znalam ich wczesniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,muszę przyznać że robią ogromne wrażenie :)))

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger