środa, października 29, 2014

Garnier Fructis Odżywka Wzmacniająca :) Oleo Repair.

Witajcie :)

Odżywkę kupiłam już jakiś czas temu , bodaj w Biedronce za ok.8zł nie pamiętam dokładnie ceny ale jeśli komuś na niej bardzo zależy można zerknąć w Biedronce ;)
Domyślam się , że w większych sieciówkach można ją jeszcze taniej dostać :)


Garnier Fructis opracował formułę zawierającą ultradelikatne i ultralekkie olejki z owoców. Wnikają one do wnętrza włosa, aby naprawić wewnętrzne mikroubytki. Rezultat: włosy są dogłębnie odbudowane i zregenerowane, promienieją zdrowiem, zapewniają nieskończoną miękkość i naturalność.
 
 GARNIER FRUCTIS 200ml Oleo Repair Odżywka wzmacniająca
do włosów zniszczonych przywraca blask odżywia i odbudowuje wzmacnia włosy delikatnie pachnie

Odżywka GARNIER Fructis odbudowa i blask to doskonałe uzupełnienie szamponu z tej samej serii. 
Zawiera odżywcze mikroolejki z owoców, które są bogate w kwasy tłuszczowe. Dzięki temu odżywka jest idealna do włosów zniszczonych, przesuszonych i matowych. Przywraca blask, wnika w głąb włosa, odbudowuje go i wygładza jego powierzchnię. Włosy stają się widocznie gładsze i mocniejsze.
 
Skład :
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Esters, Niacinamide, Saccharum Officinarum Extract/Sugar Cane Extract, Olea Europaea Oil/Olive Fruit Oil, Trideceth-6, Chlorhexidine Digluconate, Limonene, Camellia Sinensis Leaf Extract, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Amodimethicone, Isopropyl Alcohol, Pyrus Malus Extract/Apple Fruit Extract, Pyridoxine HCl, Persea Gratissima Oil/Avocado Oil, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Cetrimonium Chloride, Citrus Medica Limonum Peel Extract/Lemon Peel Extract, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance (Fil C53911/1)

Poj . 200ml  
 Cena ok. 8zł
 
Nie wiem czy macie czasem tak jak ja , że jak się uprę na jakąś firmę to omijam ją szerokim łukiem :)
Tak było do pewnego czasu odnośnie właśnie firmy Garnier , sama w sumie nie wiem dlaczego pałałam do niej niezbyt miłymi uczuciami ;)
Jednak po przeczytaniu kilku miłych recenzji na jej temat , postanowiłam jednak dać jej szansę i zakupiłam tą/ę oto odżyweczkę :)
Na moich farbowanych na blond włosach bardzo dobrze się spisuje , jest gęstej konsystencji o białym kolorze .
Zapach jest bardzo ładny , owocowy :)
Włosy pięknie się błyszczą , odżywka nie obciąża , nie powoduje przyklapu , włosy są wygładzone i bardzo mięciutkie . 
Dla mnie jest to mega plus , bardzo lubię kiedy odżywki tak się zachowują na moich włosach .
Dodatkowo dobrze się układają .
Jeśli czasem zastanawiałyście się nad tą odżywką a jej jednak nie kupiłyście , to szczerze do tego Was zachęcam :)
Moje włosy z tego co zauważyłam lubią nie tylko olejki ale również silikony więc nie wszystkie silikony są takie złe ;)
Coś czuję , że jednak przeproszę się z Garnier i w mojej łazience zagości więcej produktów tej marki ;)
Tym bardziej , że jak widzicie ceny produktów nie są jakieś masakrycznie drogie a raczej na każdą kieszeń , więc czemu nie :) Polecam :)

 
Jakie macie produkty Garniera , polecacie coś szczególnego na co warto zwrócić uwagę ?
Lubicie odżywki Garnier ?
Pozdrawiam :)




4 komentarze:

  1. Ta odzywka kusi mnie od dluzszego czasu, musze ja wreszcie przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba tak :) Ja też się do niej dosyć długo zbierałam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Wszystko zależy pewnie od włosów , chociaż zbyt krótkie spłukiwanie odżywki z włosów też może powodować obciążenie :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger