środa, października 01, 2014

Moje Nowości / Kalina :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj kolejne nowości , które zagościły u mnie ostatnio i przeczytacie o nich za jakiś czas :)
Będą to produkty za sklepu KALINA :) 
Kto jeszcze nie zna , zapraszam do odwiedzenia mają wspaniały i bardzo bogaty asortyment naturalnych kosmetyków nie tylko rosyjskich ale również naszych wspaniałych polskich firm :)
Te produkty , które ja mam większość z Was zapewne zna :)


Dodatkowo w przesyłce znalazło się kilka wspaniałych próbek i śliczny kwiatuszek do kąpieli :)
Wszystkie produkty możecie dostać w sklepie Kalina i wiele, wiele innych :) 
Zajrzyjcie tam , bo na prawdę warto :)
Jeśli macie ochotę zapraszam również do polubienia sklepu na FB - KLIK :)


http://kalina-sklep.pl/kalina/SKLEP14/

Podzielcie się swoimi wrażeniami jeśli miałyście te produkty i  jak u Was się sprawdziły :)
Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Chętnie zaglądnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie ten sklep, mialam przyjemnosc robic tam zakupy :) Swietne nowosci Kochana, udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep jest na prawdę dobry i bezproblemowy,zaopatrzenie super :) Dzięki Ewa :*

      Usuń
  3. Słyszałam już o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koktajl olejowy na porost włosów? Brzmi świetnie, nie miałam pojęcia nawet o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie słyszałam,dlatego bardzo mnie zaciekawił i postanowiłam go wypróbować :)

      Usuń
  5. Koniecznie daj znać jak spisuje się rękawica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalina to jeden z moich ulubionych sklepów :)
    Życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że jednak są osoby które go znają :) Dziękuję :*

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger