poniedziałek, lipca 07, 2014

Alexandre Marc - Perfumy :)



Cześć Dziewczyny :)

Na początek pięknego letniego tygodnia zapraszam na pachnący post :)
Przedstawię Wam kochane aktualnie mój ulubiony zapach - moim zdaniem idealny na lato :)
Uwielbiam , uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam takie nutki zapachowe :)
Mowa będzie o perfumie Alkexandre Marc , który otrzymałam ze sklepu MAURELII :)




Alexandre Marc 

Zapach dla kobiety , której trudno się oprzeć ..... aromatyczna pokusa .....

Urzekający , uwodzicielski , kwiatowo - owocowy zapach , zmysłowy dodatek eleganckiej kobiety.
Otwierają go mandarynka i fiołek.
Na nutę serca składa się aromatyczne połączenie róży i konwalii.
Zapach romantyczny i zmysłowy , gdzie kwiatowe akcenty wprost emanują kobiecością.
W tle na zakończenie wyłania się owocowo - piżmowa nuta , stanowi dopełnienie tej wyjątkowej , łagodnej lecz uwodzicielskiej kompozycji zapachowej.

* Nuta głowy : mandarynka , fiołek
* Nuta serca : róża , konwalia
* Nuta podstawowa : melon , piżmo

Eau de parfum 100ml
Wyprodukowano we Francji.

Perfum zamknięty jest w bardzo ładnym , prostym i eleganckim flakoniku ozdobionym czarną wstążeczką :)
Flakonik jest przeźroczysty , mamy możliwość śledzenia zawartości i ubytku .
Jak się dowiedziałam jest to woda perfumowana , robiona na zamówienie która w swoim składzie ma ok. 20% esencji zapachowej gdzie w drogeriach jest go ok 4-6% .
I tutaj rozwiązała się zagadka - ponieważ ku mojemu ogromnemu zdziwieniu zapach bardzo długo utrzymywał się na ciele , praktycznie był wyczuwalny cały dzień ( bez poprawek ).
Jest to niesamowitym zjawiskiem , ponieważ cena jest stosunkowo niska 55zł , do tak bardzo dobrej jakości tych perfum :)
Perfum wybrany był w ciemno , ale jak tylko go otwarłam zakochałam się w tym zapachu od pierwszego powąchania :)
Uwielbiam połączenie owocowo - kwiatowe gdzie jest melon , mandarynka , piżmo i kwiaty :)
Zapach jest bardzo ciepły , letni , lekki a zarazem uwodzicielski , elegancki i bardzo kobiecy :)
Otula nas cały czas ciepłymi nutami , przywołuje na myśl letnie plaże ...
Porównałabym ten zapach do Aqua Di Giorgio Armani , jeśli znacie ten zapach to będziecie miały bardzo zbliżone podobieństwo zapachowe :)
Polecam te perfumy bardzo gorąco - kto lubi takie nuty zapachowe będzie bardzo zadowolony :)
Możecie go dostać w sklepie Maurelii.pl  ( wcześniej zapytajcie o dostępność perfum w sklepie ) , jak również inne naturalne wspaniałe kosmetyki zapraszam serdecznie :)



Lubicie takie świeże nuty ? Jakie są Wasze ulubione perfumy ? Jakie najchętniej używacie latem ?
Pozdrawiam :)




12 komentarzy:

  1. Mam chyba jednak za słabą wyobraźnię, bo nie jestem w stanie połączyć melona z piżmem... Chociaż zapach tych perfum musi być naprawdę powalający. I zaskoczyłaś mnie procentową zawartością esencji zapachowej - nie wiedziałam, że tak to się rozkłada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, na dzień dzisiejszy jest to mój ulubiony zapach iście letni , wakacyjny po prostu super :) ja jestem w nim zakochana od pierwszego psiknięcia :) w drogeriach mamy bardzo mało esencji zapachowej dlatego tak szybko wietrzeją i w ogóle nie czuć że się psikamy :) pewnie jak to zawsze bywa,koncerny lecą na ilość a nie na jakość :) uwielbiam melony w perfumach :)

      Usuń
  2. Uwielbiam nutę melona w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam słodkawe perfumy więc jeśli ten taki jest to na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu,za słodki to on nie jest raczej melonowy :P

      Usuń
  4. chętnie bym poniuchała tych perfum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula,jeśli lubisz takie nutki zapachowe a kojarzysz np. Aqua Di Gio Armani to będziesz wiedziała czego się spodziewać :) Ja je uwielbiam ( i mój mąż również ) :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny flakonik to po pierwsze, a po drugie to nigdy chyba nie miałam takich perfum z zawartością 20% esencji zapachowej, muszą być naprawdę długotrwałe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nika88, o tak bardzo ładny flakonik w prostocie urok :) Dla mnie również było to totalnym zaskoczeniem :) i są na prawdę długotrwałe :)

      Usuń
  6. Jak tak zachwalasz, to chetnie bym powachala ;) Nie mam swoich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,coś mi się wydaje że w końcu na jakieś się skusisz haha ;D

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger