środa, lipca 31, 2019

BIOBAZA, naturalne kosmetyki.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiejszy wpis poświęcony będzie naturalnym kosmetykom firmy Biobaza. Pokażę Wam trzy kosmetyki, którymi warto się zainteresować. Zobaczycie szampon z peelingiem, żel pod prysznic i do włosów, oraz pomadkę ochronną do ust.
Zapraszam na post :)

Biobaza

Biobaza
Biobaza
"Egzotyczna formuła o kuszącym kokosowym zapachu pozostawi Twoją skórę miękką i zapewni codzienne uczucie komfortu. Białka pszenicy odżywiają włosy, dzięki czemu stają się gładkie i lśniące. Żel idealnie nadaje się do codziennego użytku, szczególnie do pielęgnacji skóry suchej. Składniki ziołowe:: Sól morska, hydrolizowane białko pszenicy.
* zawiera naturalny zapach kokosa 
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego, jest wolny od parabenów, nie zawiera perfum i barwników!"

Żel pod prysznic mamy w prostokątnej, ciemnobrązowej butelce z pompką. Możemy go również używać nie tylko do mycia ciała, ale i do mycia włosów. W obu przypadkach sprawdza się bardzo dobrze. Jednak ja wolę go używać jako żel pod prysznic, do mycia ciała. Zastosowanie pompki sprawia, że kontrolujemy sobie ile żelu potrzebujemy do nałożenia i nic nam się nie przeleje/wyleje. Opakowania mają bardzo ładny design. Sam żel jest przeźroczysty, dosyć rzadki. Dobrze się pieni, myje i usuwa zanieczyszczenia. W roli szamponu też bardzo fajnie się sprawdza, dobrze myje włosy i skórę głowy. Ale co w nim jest najlepszego, to zapach. 
Mmmm jak ja kocham zapach kokosa, pachnie nieziemsko :)
 
Biobaza
"Innowacyjna, naturalna formuła zawiera delikatne drobinki do peelingu skóry głowy, dzięki którym usuwane są wszystkie zanieczyszczenia oraz nadmiar sebum. W połączeniu z odżywczymi olejkami wspomaga regenerację włosów i sprawia, że stają się lśniące. 
Zalecane do stosowania raz w tygodniu.
ZastosowanieNałóż na mokrą skórę głowy i masuj aż do uzyskania obfitej piany, a następnie dokładnie spłucz. Do kolejnego mycia zastosuj szampon Biobaza dostosowany do Twojego rodzaju włosów. 
Składniki ziołowe: ekstrakt z liści zielonej herbaty, sól morska, olejek z nasion winogron, olejek arganowy, olejek z kiełków pszenicy, olejek miętowy, olejek rozmarynowy.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego, jest wolny od parabenów, nie zawiera perfum i barwników!"

Szampon z peelingiem umieszczony jest w stojącej, wąskiej i miękkiej tubce. Jest można powiedzieć beżowego koloru ze złotymi maleńkimi drobinkami, które widać gdy szampon nałożymy na dłoń. Drobinki peelingujące są małe, ale dobrze wyczuwalne podczas mycia głowy. Ładnie ziołowo/mocno miętowo pachnie, podoba mi się ten zapach. Pierwszy raz miałam do czynienia z szamponem i peelingiem w jednym produkcie i powiem szczerze, że bardzo mile mnie zaskoczył. Jestem nim zachwycona, stosuję go raz w tygodniu. Po umyciu czuję jak moja skóra głowy jest mocno oczyszczona, zrelaksowana i oddycha, jest wolna od wszystkich zanieczyszczeń. Możecie to uczucie porównać do tego, jak zrobicie sobie peeling ciała, czy twarzy. No coś cudownego :)
 
"Balsam do ust na bazie wosku pszczelego, zawiera olejek marchwiowy i inne olejki odżywcze. Balsam nadaje ustom miękkość i chroni przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym (SPF 15). Wzbogacony o naturalną formułę zawierającą wysokiej jakości olejki z marchwi i orzechów laskowych oraz witaminę E, która chroni przed stresem oksydacyjnym. 
Składniki ziołowe: olejek rycynowy, masło shea, olejek z marchwi, wosk pszczeli, olejek kokosowy, olejek rozmarynowy, rumianek, olejek z awokado i olejek z orzechów laskowych. 
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego, jest wolny od parabenów, nie zawiera perfum i barwników!"
  
Sztyft/balsam/pomadka ochronna do ust jest w typowym opakowaniu jakie mamy w takich produktach. Wysuwany sztyft jest w żółtym kolorze, o pięknym zapachu jakby orzechowo kokosowym, no cudny jest ten zapach. Chroni nasze usta przed promieniowaniem UV, nawilża je i na długi czas zabezpiecza delikatną powłoką.
Sprawia, że nasze usta latem są pod dobrą opieką i ochroną, moje usta nie są już wysuszone, popękane i nie mają nieestetycznych odstających skórek, są gładkie i wypielęgnowane.
Podsumowując, jeśli szukacie bardzo dobrych, naturalnych kosmetyków, to gorąco polecam te kosmetyki. 
W ofercie jest ich dużo więcej i na pewno coś Was zainteresuje :)
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. szampon z peelingiem to zdecydowanie kosmetyk dla mnie, skóra głowy jest moją piętą Achillesową

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel pod prysznic musi być mój uwielbiam zapach kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś mi mówi że kolejna marka wskakuję na moją chciej listę :D :D za dużo tego za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze szamponu z peelingiem i chciała bym sprawdzić u siebie takie 2w1

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam marki, ale wszystkie kosmetyki wyglądają interesująco, zwłaszcza połączenie szamponu i peelingu

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka fajna, lubię tego typu produkty :). Zresztą szampon z peelingiem też brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam kosmetyków tej marki ale słyszałam o nich naprawdę bardzo wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką. Ogólnie rzadko sięgam po naturalne produkty, bo najczęściej średnio się u mnie spisują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szampon do włosów kręconych. Jest super delikatny, fajnie pielęgnuje i nie zostawia takich tępych włosów. A jak wyschną to są mega mięciutkie

      Usuń
  9. ciekawe kosmetyki, firma nie znam. Kilka kosmetyków wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  10. Po szampon z peelingiem chętnie bym sięgneła. Tych kosmetyków nie znałam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio coraz częściej sięgam po naturalne kosmetyki, więc i te chętnie bym sprawdziła :) Szczególnie zainteresował mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie przetestowałabym ten żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie slyszalam o tej marce, a kosmetyki ciekawe, zwlaszcza szampon z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz czytam o tej marce, ale te kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco :) Ciekawi mnie zwłaszcza ten sztyft do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo..to jakaś totalna nowość jak dla mnie. Czuję się zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z checia poznam naturalne kosmetyki t bardziej że zaciekawilas mnie postem. Szukam właśnie takiego czego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten balsamik do ust mnie zaciekawil :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta pomadka brzmi interesująco :D Kocham każdą pomadkę ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta pomadka ochronna do ust mnie zainteresowała. : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten peeling do skóry głowy to muszę mieć! koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką. Szampon z peelingiem szczególnie mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger