czwartek, maja 01, 2014

Bell ILLUMI Fluid Rozświetlająco - Korygujący :)

Cześć Dziewczyny :)

Pokażę Wam dzisiaj podkład, fluid (?) który już mi się kończy a był całkiem dobry :)
Mowa o Bell Illumi Corrector Lightening, który zakupiłam pod koniec zeszłego roku na szybko bez zbędnego zastanawiania po prostu potrzebowałam i kupiłam pierwszy lepszy podkład :)
Wybrałam kolor 03 Natural, jednak moim zdaniem kolor okazał się trochę za ciemny - tak to wygląda jak się na szybko kupuje :)
Co możemy o nim przeczytać? :

Illumi Corrector:

Trwały fluid rozświetlająco-korygujący

Zmniejsza widoczność niedoskonałości cery, optycznie je minimalizując. Zawiera specjalne cząsteczki odbijające światło i rozpraszające je pod różnym kątem, dzięki czemu zapewnia perfekcyjny makijaż nasycony blaskiem.
Pięknie rozświetla, pozostawiając naturalny efekt zdrowej, wypoczętej i nawilżonej cery. Cztery niezwykle naturalne odcienie idealnie adoptują się do koloru karnacji.




Fluid znajduje się w białej, prostej tubce z wygodnym "dziubkiem ". Szata graficzna jest bardzo prosta i elegancka.
Jeśli chodzi o konsystencję to jest lejąca, kilka razy zdarzyło mi się że przez moją nieuwagę trochę mi się wylało.
Zapach dosyć ładny, przyjemny.
Oceniam ten produkt dosyć wysoko, krycie jest wystarczające, twarz jest ładnie rozświetlona :)
Nie jest podkładem typowo matującym, więc nie mogę doczepić się do świecenia w strefie T, które jednak występuje - można przypudrować i wtedy jest dobrze :)
Trwałość jest dobra, u mnie nie schodzi, nie znika po kilku godzinach - trzyma się do wieczora.
Wybrałam kolor o ton za ciemny, gdybym wzięła 02 byłoby idealnie :)
Mamy do wyboru 4 kolory więc gama kolorystyczna nie jest zbyt bogata, ale zawsze można coś dla siebie wybrać :)
Mimo wszystko polecam ten fluid - tym bardziej, że cena jest bardzo przystępna zapłacimy za niego w granicach 15zł, więc na pewno warto spróbować :)

Miałyście ten podkład ? Lubicie produkty Bell ?

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. kolor wydaje się taki pomarańczowy - raczej bym po niego nie sięgnęła. Mam już swojego ulubieńca Bourjois healthy mix serum oraz isadora też mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się,że wpada w pomarańcz ale po dokładnym rozsmarowaniu na twarzy wygląda całkiem ok :)

      Usuń
  2. dla mnie niestety kolor byłby za ciemny :) bladzioch jestem :) ja kupiłam kolejny podkład z pierre rene, maja delikatne krycie i to w nich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest ciut za ciemny,dlatego gdybym wybrała o ton jaśniejszy byłoby ok :)Ja z powodu piegów wolę mocniejsze krycie :)

      Usuń
  3. Dla mnie ten kolor jest zbyt ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom,ten kolor nie jest taki ciemny jak się wydaje - po rozsmarowaniu jest całkiem ok :))) Można wybrać wersję jaśniejszą :) Ogólnie ten podkład jest bardzo dobry :)

      Usuń
  4. Nareszcie odszukałem coś interesującego, z błyskotliwymi wnioskami i ogólnie wciągającym meritum - dziękuję za tak należytą treść i mam nadzieję, że kolejne materiały będą na podobnym poziomie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger