sobota, lutego 22, 2020

Giordani Gold "ESSENZA SENSUALE" i ELEO olejek do włosów - Oriflame.

Essenza Sensuale Giordani Gold
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję dwóch kosmetyków firmy Oriflame. Pierwszy z nich, to mój ulubieniec, czyli przecudowny zapach Essenza Sensuale Giordani Gold, a drugi to suchy olejek do włosów Eleo.
Zapraszam na post.
Essenza Sensuale Giordani Gold
Essenza Sensuale Giordani Gold
Essenza Sensuale Giordani Gold
Zniewalająca zmysły wersja kultowych perfum Essenza, ukryta w pięknym flakonie z wyjątkowym aplikatorem. Luksusowy zapach o wysokiej koncentracji olejków zaprasza do celebrowania chwil przyjemności dla zmysłów.
 Na tę chwilę jest to mój ukochany zapach. Już po pierwszej aplikacji wiedziałam, że to jest to! To zapach elegancji, seksapilu, bardzo sensualny i zmysłowy. Zamknięty został w szklanym, wąskim i nie dużym flakoniku zakończonym złotą zakrętką, która pełni funkcję aplikatora, pipetki którym nakładamy zapach na skórę. Nuty zapachowe (kwiatowo-drzewna kompozycja) jakie znajdziecie w składzie tego zapachu to gardenia, kwiat pomarańczy oraz wanilia. Kwiatowy aromat, połączony ze słodyczą pomarańczy i wanilii daje cudowne połączenie, ciepło i słodycz to musi być zniewalające połączenie, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie. Jeśli jeszcze nie miałyście tego zapachu, gorąco polecam. Teraz jest dla niego najlepsza pora.

Eleo
Eleo
Eleo
 Lekki, jedwabisty olejek do włosów. Zawiera naturalne olejki: arganowy i różany, a także łopian i witaminę F. Odżywia i odbudowuje włosy od wewnątrz, wzmacnia je, nawilża i wygładza*. Może być używany zarówno na wilgotne, jak i suche włosy. Odpowiedni do każdego rodzaju włosów. Polecany do włosów suchych i zniszczonych. 50ml

Suchy olejek do włosów ma przepiękny, słodki zapach (zresztą jak wszystkie kosmetyki z Oriflame). Mieści się w szklanej, wąskiej butelce z aplikatorem, aplikator jest odkręcany, więc spokojnie możemy go zużyć do samego końca. Można stosować go na dwa sposoby, bezpośrednio spryskujemy nim włosy, albo najpierw na dłoniach rozcieramy, a potem nakładamy na włosy. Ja osobiście wolę tę drugą wersję, bo po pierwszej olejek nie rozprowadza się równomiernie i mogą powstawać tłuste plamy. Fajnie radzi sobie z puszeniem włosów, czy z kołtunami. Włosy po nim są gładkie, lśniące, pięknie pachnące i błyszczące.
Kolejne dwa kosmetyki, które śmiało mogę Wam polecić.

Miałyście któryś z tych dwóch produktów?

18 komentarzy:

  1. Zapach znam tylko z katalogu, ale nie miałam okazji go poznać na żywo. Co do olejku to również używam innego z Ori, ale bardzo, bardzo dobrze działa. Myślę, że ten też kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię perfumy od tej marki, miałam ich sporo chodź bardziej lubię AVON..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że nie widziałam jeszcze perfum z takim aplikatorem? Jestem zaciekawiona. Zapach znam i bardzo go lubię. Olejku nie miałam okazji jeszcze poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego zapachu, choć nie zawsze tego typu perfumy mi pasują i w ciemno, bez powąchania wcześniej, bym go nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suchy olejek do włosów, bardzo fajnie zapowiada się, muszę go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam inny olejek do włosów Eleo i byłam zadowolona z jego działania. Ta perfuma mnie intryguje

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ten olejek wygląda iście ekskluzywnie aż chce go u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam z suchymi olejkami do włosów, ale perfumami bardzo mnie zaciekawiłaś. bardzo lubię takie nuty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten olejek koniecznie musi znaleźć się w mojej pielęgnacji włosów. Co do zapachu to nie znam, ale po Twojej recenzji koniecznie muszę go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Flakon jest cudowny. Pięknie się prezentuje. Chętnie bym powąchała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajn ie ze przypadl Ci do gustu ten zapach, mnie natomiast zaciekawil olejek bardzo lubie takie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Flakonik perfum, wygląda bardzo elegancko :) Ciekawi mnie jego zapach, podobnie jak ciekawi mnie ten olejek do włosów, bo zapowiada się naprawdę nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety cała seria Eleo się nie sprawdziła. A szkoda, bo miałam z nią wielkie nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten aplikator mnie zaskoczył, ale to bardzo pozytywne zaskoczenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam trochę ten zapach, ale już dawno nie miałam nic z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejowanie włosów to świetna sprawa. Można zyskać dużo lepsze rezultaty niż używając tylko tradycyjnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawił mnie ten zapach :) Sama bardzo lubię zmieniać zapachy perfum :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger