sobota, lutego 29, 2020

NC Nails Company - Lampka na stolik, srebrna.

Lampka na stolik NC Nails Company
 Hej Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lampki na stolik w kolorze srebra, lub jak kto woli aluminium. Zamówiłam ją na stronie sklepu NC Nails Company. Dlaczego ją zamówiłam i po co, o tym opowiem Wam w dalszej części tej recenzji. Zapraszam do czytania.

Lampka na stolik NC Nails Company
Lampka na stolik NC Nails Company
Lampka na stolik NC Nails Company
Lampka na stolik NC Nails Company
Lampka na stolik NC Nails Company
Lampka na stolik NC Nails Company
Lampka na stolik NC Nails Company
Lampka na stolik NC Nails Company
 Nowoczesny design. Może być stosowana w gabinetach kosmetycznych przy wykonywaniu zabiegu manicure. Zapewnia bardzo dobre oświetlenie, jest przeznaczona do pracy w pomieszczeniach.
 Dane techniczne:
- napięcie 220-230 V / 50-60 Hz
- moc 20W
- kolor srebrny metalik
- świetlówka
Wymiary:
- długość ramienia 73cm
- długość podstawy 22cm
- szerokość podstawy 15cm,
- wysokość ramienia od postawy 28cm
Designerska lampa biurkowa kosmetyczna.
Stojąca designerska lampa – służy do oświetlania Waszych miejsc pracy.
Rozpiętość ramienia tej lampy to około 73 cm. Lampa ta ma szeroki promień światła. Jest idealna do oświetlania dużych powierzchni takich jak np. stoły kosmetyczne, czy biurka w Waszych domach. Dzięki neutralnej barwie światła nie męczy oczu oraz nie przekłamuje kolorów lakierów.
Pasuje praktycznie do każdego wnętrza i spokojnie można jej używać „na co dzień”, nie tylko przy pracy, ale również w chwilach relaksu przy czytaniu książki, czy też nauce.
Ta designerska lampa jest stojąca, dzięki czemu w łatwy sposób można ją przestawić, przenieść, lub  schować. Dzięki swojej budowie nie musimy jej przykręcać do krawędzi stołu, tylko postawić.

 Lampkę zamówiłam ze względu na to, że moja stara i wysłużona lampka biurowa jest malutka, nie ma tak dużego obszaru naświetlenia, przez co moje oczy męczyłam i musiałam mocno je nadwyrężać, żeby wykonać precyzyjnie mój manicure. Często się zdarzało, że nie widziałam dostatecznie precyzji w malowaniu pod skórki, czy małych zdobień, które chciałam sobie wykonać. Przyznam, że jest to bardzo męczące. Dlatego postanowiłam zamówić nową lampę, o lepszym świetle i dużo większym promieniu padania światła. 
Teraz jestem pewna, że będzie mi się dużo przyjemniej malowało pazurki i wykonywało zdobienia.
Jeśli do waszego wnętrza nie będzie pasował srebrny kolor, to możecie ją sobie zamówić w kolorze białym, który idealnie pasuje do każdego pomieszczenia.
Być może nie potrzebujecie takiej lampki do robienia pazurków, ale macie dzieci i spokojnie możecie ją wykorzystać dla nich do odrabiania lekcji, przy dobrym oświetleniu.
Lampa przychodzi do nas w kartonowym opakowaniu z rączką. Jest dobrze zabezpieczona w transporcie, w dodatkowy kartonik i folię bąbelkową. W zestawie mamy również jedną żarówkę. Złożenie jej jest banalnie proste. Mamy tylko dwie śrubki do przykręcenia. Wszystko jest dokładnie pokazane na załączonej instrukcji.
Ja jestem z niej bardzo zadowolona i gorąco Wam ją polecam.

Zwracacie uwagę na oświetlenie Waszych miejsc pracy? Czy raczej jest to dla Was bez znaczenia jakie oświetlenie macie na swoich biurkach, lub biurkach Waszych dzieci? 

14 komentarzy:

  1. Tak dobre światło jest ważne zwłaszcza przy robieniu paznokci

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno będzie fajnie się sprawdzać przy robieniu paznokci i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, marzy mi się taka lampka...może pewnego dnia i ja sobie taką zakupię:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna opcja do salonu, mi wystarczy "normalne" światło.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna propozycja, dobre światło to ważna rzecz przy stylizacji paznokci

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pewnego czasu zastanawiałam się nad jej zamówieniem, bo taka lampa w moim przypadku to must have.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas zastanawiam się nad zamówieniem takiej lampy. Bardzo mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam przy swojej toaletce bardzo mocne światlo, lubię jak wszystko dobrze widać

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna lampka, widać, że stylowa i solidnie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre swiatlo to podstawa, pieknie wyglada ta lampa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam lampkę przymocowaną do ściany, żeby nie zajmowała mi miejsca ;) A drugą muszę zamontować w kąciku do czytania, żeby nie psuć oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka lampka to obowiązkowy element w domowym salonie urody. Z taką lampka na pewno łatwiej uzyskać perfekcyjny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja wiecznie mam za ciemno, bo moja lampka jest beznadziejna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger