niedziela, lutego 16, 2020

NC Nails Company - pędzle do zdobień nr 2 i 3, pyłek i Paint Gel

Hej!
Witajcie Kochani :)
Stylizacja paznokci, to jest to co lubię, co mnie od wielu lat interesuje, można powiedzieć, że jest to moja pasja i zamiłowanie. Dlatego jeśli tylko mam okazję, chętnie zamawiam produkty które są z tą dziedziną związane. Tym razem są to dwa pędzelki do zdobień, kolejny, przepiękny pyłek i paint gel - wszystkie są firmy NC Nails Company, którą bardzo lubię i uważam, że produkty są bardzo dobrej jakości.
Poniżej zobaczycie jak te rzeczy wyglądają.
Zapraszam na post :)

NC NailsCompany

NC NailsCompany
NC NailsCompany
 Jest to mój drugi pyłek z kolekcji Rainbow. Pierwszy był zielony ten jest niebieski i jak jego braciszek, mieni się tysiącem diamencików, daje przepiękny blask na paznokciach. Ten pyłek nakładamy na mokry top, posypujemy a nie wcieramy. Wkładamy do lampy i gotowe.

NC NailsCompany
NC NailsCompany
Wielofunkcyjna pasta do zdobień 3D. Silnie pigmentowana, zapewnia piękne nasycenie.
Dzięki swojej gęstej konsystencji produkt pozwala na wykonanie zarówno zdobień wypukłych (bijou, Chanel), malowanie jak farbami, cieniowanie, sugar effect oraz równomierne pokrycie płytki jako kolor.
Pasty nie mają warstwy dyspersyjnej więc nie wymagają nabłyszczania. Sprawdzają się we współpracy z żelem, akrylem i lakierem hybrydowym.

NC NailsCompany
NC NailsCompany
Pędzelek o włosiu ułożonym w delikatny stożek. Służy do malowania końcówki frencz, idealnego ułożenia lakieru hybrydowego przy skórkach i zdobień.
Długość włosia 9 mm
Włosie pędzelka wykonane jest z wysokiej jakości syntetyku.
Bardzo dobre ułożenie włosia pozwala na malowanie długich prostych linii i obrysowywanie detali. Długość włosia to 11mm

W mojej kolekcji brakowało takich precyzyjnych pędzelków do zdobień i cienkich linii. Te mają długie włosie, które jest idealne właśnie do tego. Nie raz zobaczycie zdobienia, które będę wykonywała tymi pędzelkami. Pyłek i paint gel będą również ozdabiały nie jedną moją stylizację. 
Z przyjemnością pokazuję Wam te cudowne różności do stylizacji paznokci, być może są wśród nas dziewczyny, których pasją są pazurki i te produkty Wam się przydadzą.

Może i tym razem wpadło Wam coś szczególnie w oko?
Buziaki :) 

17 komentarzy:

  1. moje paznokcie nie są zbyt dobrym materiałem do zdobienia ich , są za małe. ale podziwiam Twoje. super, że pędzle są fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pędzle muszę koniecznie sobie zamówić - brakuje mi ich. Ten złoty gel również planuję kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyłek brzmi super, ciekawostki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama nie maluje swoich paznokci, ale pyłek jest w ślicznym kolorze. Sama mam teraz cyrkonie, bardzo podobaja mi się zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pyłek wydaje się być idealnym elementem karnawałowego manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paint gel jest cudowny! chcę go i to zaraz :) Pędzelki pieknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyłek wygląda rewelacyjnie. Ten żel też, jednak ja nie mam talentu zdobniczego więc rzadko korzystam z takich żeli

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiła mnie ta pasta, nie miałam takiego produktu wcześniej. Myślałam że to spider gum

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, takiego pyłku jeszcze nie widziałam. Jako fanką takich efektów z przyjemnością bym go spróbowała na swoich pazurach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadła mi w oko ta pasta do zdobień 3D, bo wygląda naprawdę zachęcająco :) A pędzelki, mają cudne trzonki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Preferuję jednolity manicure :) Pyłki i zdobienia nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się w końcu nauczyć robić zdobienia, bo kiepsko mi idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja co prawda jestem dopiero na początek nauki manicure hybrydowego, ale nie ukrywam, że takie pędzelki bardzo ułatwiłyby mi pracę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten pyłek :) Sama się staram robić hybydy i jakoś mi to idzie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger