środa, lutego 12, 2020

Moja propozycja walentynkowa z Cuccio.

cuccio veneer Hej!
Witajcie Kochani :) 
Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, będziemy ten dzień świętować już za dwa dni. Jedni go obchodzą, inni nie ale nie da się tego faktu zignorować, ponieważ z każdej strony jesteśmy bombardowani czerwonymi serduszkami i wszędzie słychać WALENTYNKI! Mnie osobiście zupełnie to nie przeszkadza, nie dodaję tej dacie większego znaczenia. Moje zdanie jest takie, że powinniśmy się szanować każdego dnia i okazywać sobie wzajemnie miłość i uczucie codziennie, a nie tylko w jednym, wyznaczonym dniu w roku :)
Tym miłym akcentem chcę Wam dzisiaj pokazać moją propozycję, jaką sobie możecie wykonać na pazurkach.
Zapraszam na post.

cuccio veneer
cuccio veneer
cuccio veneer
cuccio veneer
 Do tego zdobienia wykorzystałam hybrydy firmy Cuccio.
* biały 6405 WHITE RUSSIAN
* czarny 6051 2Am In Hollywood
* czerwony 1268 CHEERS TO NEW YEARS
 Biały kolor pokryłam matowym topem, namalowałam listki i serce czarną hybrydą. Wnętrze serca wypełniłam złotym lakierem, pokryłam topem no wipe (bez przemywania) i ozdobiłam jedną cyrkonią. Reszta paznokci pokryta jest czerwoną hybrydą, która posiada w sobie złote drobinki, o różnej wielkości. Mnie osobiście to zdobienie bardzo się podoba i mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu.
Jeśli chodzi o same hybrydy, to mają dużą pojemność, bo aż 13ml.
Są dosyć rzadkiej konsystencji, do pełnego krycia potrzebowałam trzech cienkich warstw.
Jakość i trwałość tych hybryd jest na bardzo wysokim poziomie.
 Hybryda do paznokci IV Generacji — idealny manicure 21+ dni!
Formuła 10FREE = zdrowe paznokcie
  • no Triphenyl phosphate
  • no formaldehyde resin
  • no ethyl Tosylamide
  • no Formaldehyde
  • no fragrance
  • no Parabens
  • no camphor
  • no toluene
  • no xylene
  • no DBP
Jeśli chcemy dbać o nasze paznokcie, warto zastanowić się, co na nie nakładamy. Świadomie wybierajmy to co jest dla nas najlepsze i najzdrowsze.
Polecam!

Koniecznie dajcie znać, czy serduszka będą gościły na Waszych pazurkach 14.02?

20 komentarzy:

  1. Dla mnie dzień 14.02 to zwykły dzień. Nie obchodzę go jakoś specjalnie wyjątkowo, ale Twoje zdobienie bardzo mi się podoba i gdyby ktoś mi takie zrobił chętnie bym nosiła w tym dniu i nie tylko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często tworzę na paznokciach połączenia z czerwienią więc dla mnie pomysł zdecydowanie trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat od jakiegoś czasu nie maluję paznokci, ale Twoje zdobienie mi się podoba. A czerwień wpada w oko od razu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne kolory, u mnie gosci czern :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta Twoja propozycja walentynkowa <3 Bardzo mi się podoba ten odcień czerwieni i z chęcią bym go widziała na moich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale cuda zmalowałaś. Chciałabym umieć tworzyć takie śliczne wzorki na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam czerwień z ozdobnymi elementami złota i czerni aktualnie na paznokciach i to mi zostanie na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się nazachwycać za każdym razem. Jakie tu u Ciebie są piękne zdobienia, piękne kolory i pazurki

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne paznokcie. aż chce się kupić te same lakiery. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oglądać Twoje propozycje manicure. Masz tak piękne paznokcie i zawsze tak cudownie pomalowane, że słów brakuje, żeby to skomentować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdobienie wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdobienie. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie na moich paznokciach znajduje się kolor czerwony i czarny, oczywiście walentynkowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kolory :) chociaż ja czerwieni nie używam, bo na moich paznokciach mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana cudowne! masz talent

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kilka lakierów tej marki :) Fajne były.

    OdpowiedzUsuń
  17. ta czerwień! wow! Uwielbiam ten kolor... nie tylko na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam lakiery Cuccio. Mają tak wiele cudownych kolorów. Twój manicure wygląda dzięki nim zjawiskowo. Niestety, ja jakoś nie przepadam za takimi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny jest ten czerwony lakier. Podoba mi się ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger