poniedziałek, czerwca 23, 2014

GoldenRose *Galaxy* lakier do paznokci :)

Cześć Dziewczyny :)

Jeszcze nie było na moim blogu posta dotyczącego lakieru do paznokci :)
Może i by się nadal nie pojawił ale .....
Po pierwsze chorowałam od dłuższego czasu na ten właśnie kolor i moje marzenie niedawno się spełniło :)
Mój lakierek zakupiłam w galerii Korona w Kielcach o jakież było moje szczęście, dumna posiadaczka lakieru GoldenRose *Galaxy* nr. 17 ruszyłam w drogę powrotną do domku :)
Jakież było moje zdumienie , gdy odkręciłam zakrętkę i już już zamierzałam uwieńczyć moje pazurki tym cudeńkiem a tu ...  :) 
Zobaczcie same :)



Pewnie już zdążyłyście zauważyć czego brakowało w moim lakierku :D
Tak , tak najważniejszej części w lakierze czyli - PĘDZELKA :(
Żaróweczki szybko mi się zapaliły, kurcze i co teraz zrobić - do galerii żeby się wrócić za daleko , no nic trzeba sobie jakoś dać radę no bo przecież nie wyrzucę najpiękniejszego kolorku w kolekcji :)
Wzięłam odkręciłam najmniej używany już lakier, wsadziłam przekręciłam i co ? Pasuje :) Odetchnęłam z ulgą :)
No i tu jest kolejna lekcja - zawsze ale to zawsze sprawdzaj czy jest pędzelek :)
Ironia losu jest taka , że zawsze ale to zawsze jak kupuję lakiery to sprawdzam odkręcam czy wszystko jest ok. Tym razem nie sprawdziłam i co ? Pech ....
No nic , nauczka na przyszłość że nawet tym drogim i firmowym lakierkom coś się może przydarzyć :)
Ale na osłodę dostałam w prezencie separator GRATIS komplet 2sz. w serduszka niebieskie ( z wrażenia nie zrobiłam zdjęcia więc wypożyczyłam z neta ) . 
O coś takiego :)


Galaxy Nail Color to najnowsza kolekcja teksturowych lakierów do paznokci z drobinkami brokatu. Seria zawiera 4 rodzaje drobinek o różnym efekcie wizualnym, które występują w 25 odcieniach.

Nr 01-07  Matowa baza z połyskującymi drobinkami. 

Nr 10-15 Kolorowa, teksturowa baza z połyskującymi drobinkami o matowym wykończeniu.

Nr 17-23 Błyszczące drobinki brokatu o piaskowej teksturze i matowym wykończeniu.

Nr 25-29 Mix kolorowych, matowych oraz połyskujących drobinek o różnym kształcie i rozmiarze.  


Stwórz galaktyczne wzory na paznokciach !

Mimo wszystko uważam , że lakier jest fantastyczny pięknie się prezentuje na paznokciach :)
Kolorek jest piękny - bardzo jaśniutki złoty :)
Mój lakier kupiłam teraz w promocji za 9,90zł :)

Lubicie lakiery Golden Rose ? Podobają Wam się takie  brokaciki ?
Pozdrawiam :)




12 komentarzy:

  1. Bardzo przypomina mi wersje z serii Jolly Jewels, mam srebrny :) Efekt bardzo mi się podoba , tylko z tym zmywaniem go jest już mało fajnie . To ale Ci się trafiła sztuka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt,zmywanie go jest uciążliwe ;D ale dla efektu warto się pomęczyć :) No jak pech to pech ;)

      Usuń
  2. bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach
    a jeśli chodzi o separator (nawet nie wiedziałam, że to się tak nazywa! :D) to mam identyczny tylko różowy i z tego co pamiętam, to był w dodatku do jakiejś gazety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie odzwierciedlają faktycznego piękna tego lakieru :) W słońcu mieni się cudnym złociutkim delikatnym blaskiem :) W sumie ja też nie wiedziałam,że to się tak nazywa ;)

      Usuń
  3. Pieknie sie prezentuje :) Faktycznie, niezly numer z tym brakiem pedzelka, dobrze, ze znalazlas inny pasujacy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewa :) No szok w domku przeżyłam - nie spodziewałam się czegoś takiego po dosyć drogim i dobrym lakierze wzięłam w ciemno i pojechałam :D

      Usuń
  4. Śliczny ten lakier, jeszcze mi się nie trafił nigdy taki bez pędzelka, chociaż z reguły nie sprawdzam tego przy zakupie, bo kosmetyki się szybciej psują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nika88,mnie w sumie też się nie trafił - zawsze sprawdzam ale tym razem byłam nim tak oczarowana że go wreszcie mam że nie sprawdziłam ;D

      Usuń
  5. uwielbiam brokaty i w ogóle jak mi się pazurki błyszczą! lakierów nie używam już od listopada jak dobrze pamiętam bo chodzę na żele,ale zawsze mam jakiś brokat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię świecące pazurki :) Twoje też widziałam - bardzo fajne :)

      Usuń
  6. On jest świetny!
    Taki efekt WOW!
    Ten mój Silcare ani trochę
    tak się tak nie prezentuje. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczny :) Na żywo cudny efekt daje , szczególnie w słońcu :) Tylko jak widzisz trafiła mi się felerna sztuka ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger