niedziela, czerwca 22, 2014

APHRODESIA Indyjskie Perfumy w Olejku :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj przy niedzieli będzie bardzo pachnąco i przyjemnie :)
Te osoby, które śledzą mojego bloga wiedzą że dotarła do mnie przesyłka ze sklepu internetowego HELFY , a w niej ten oto perfumik w olejku :)
Dla zainteresowanych tym ,co jeszcze przyszło do mnie z Helfy zapraszam do poczytania o tym TUTAJ  :)
Zobaczcie jak prezentuje się taki perfumik :)



Aphrodesia  to zapach, który zahipnotyzuje Twoje zmysły i pobudzi pasję. 
Aromat tak zmysłowy i fascynujący, że nie pozwoli Ci się od siebie oderwać.

Aphrodesia (Afrodyzjak) – zapach fascynujący, ponętny, zmysłowy...
 Kiedy go poznasz, nie będziesz mogła się od niego uwolnić. Pobudza pasję i kreuje romantyczną aurę.
Długoutrzymujące się perfumy w olejku wykonane z naturalnych składników. Perfumy sprzedawane są w buteleczce z wygodnym aplikatorem w formie roll-on'u. Idealnie sprawdzą się w podróży i każdej innej sytuacji, gdy szybko chcemy pokryć nasze ciało nutą ulubionego zapachu.
Masa: 10 ml
Kraj pochodzenia: Indie


Zastosowanie:
Szczególnie polecane jest nałożenie perfum na tzw. miejsca pulsujące, które wzmagają uwalnianie się nut zapachowych - nadgarstki, zagięcia łokci, strefy znajdujące się za uszami, kark, skronie. Wystarczy odrobinę wmasować w skórę by cieszyć się długotrwałą, wyjątkową wonią tych orientalnych perfum.

Perfumy nie zawierają alkoholu, dzięki czemu nie wysuszają skóry.

Skład:
Wosk pszczeli, wyciąg z aloesu, olej jojoba, olej z kiełków pszenicy, naturalne olejki eteryczne

Większość z Was wie, że jestem miłośniczką wszelkich pachnidełek :) 
Uwielbiam pięknie pachnieć :) Dlatego tym bardziej się ucieszyłam, że mogłam wybrać perfum (ja wybrałam w olejku ale są również inne formy np. w kremie ).
Perfum przychodzi do nas w prostym , fioletowym kartoniku ze złotymi napisami i wzorkami .
Buteleczka jest prosta , bez zbytniej finezji kolor perfum bordowy bardzo ciemny prawie czarny . Buteleczka jest przeźroczysta i widzimy ile olejku nam zostaje :)
Bardzo wygodne zastosowanie aplikatora w formie roll-on'u , nie musimy najpierw nakładać na palec , tylko bezpośrednio na skórę .
Olejek wybrałam "w ciemno" ponieważ nie miałam możliwości wcześniejszego powąchania i obwąchania ;)
Mimo tego , po samej nazwie trafiłyśmy ( z pomocą Pani pracującej w Helfy ) w moje nutki zapachowe :)
Zapach okazał się bardzo ładny  i niezwykle kobiecy - bardzo uwodzicielski , zmysłowy :) Jednak nazwa tego olejku nie jest przypadkowa :)
Zapach zmienia się na skórze w miarę upływu czasu - najpierw jest mocny, bardzo kwiatowy z czasem staje się delikatny, bardzo ciepły słodki i subtelny (ale w żadnym wypadku nie mdły ).
Ja jestem zafascynowana tym zapachem  nie jest drażniący , uciążliwy , ciężki ale fascynująco kobiecy i uwodzicielski :) 
Polecam wszystkim lubiącym kwiatow-słodkie nuty zapachowe :) 
Zapach bardzo działa na zmysły mężczyzn ( sprawdzone )  więc uważajcie ;D
 Na randkę , wieczorem do łóżeczka nadają się wyśmienicie tym bardziej jeśli chcecie uwieść swojego mężczyznę :)


Polecam gorąco ja jestem zauroczona tym zapachem , uwielbiam i używam go bardzo często :)
Olejek jest bardzo wydajny i starczy na bardzo , bardzo długo - a możecie go dostać w sklepie Helfy   TUTAJ  :)
Kto jeszcze nie zna sklepu Helfy, zapraszam do zapoznania się z bardzo bogatą ofertą tego sklepu - również we Wrocławiu są sklepy stacjonarne , więc możecie sobie powąchać jak pachnie ten olejek jak również wiele innych zapachów ( na pewno znajdziecie swoje ulubione nutki zapachowe ). 
Uwielbiam te indyjskie zapachy i już wiem , że na tym jednym się nie skończy i będę chciała poznać inne wersje zapachowe :)
Tym bardziej , że te perfumiki nie są drogie a bardzo wydajne - koszt ok. 21zł za 10ml 
Do tego skład jest naturalny , bez obecności chemii i alkoholu w składzie :)
Polecam , polecam , polecam i zachęcam do zapoznania się z taką formą perfum :D




Lubicie perfumy w takiej formie ? Znacie ten zapach , lub inne indyjskie wersje zapachowe ? Dajcie znać , które są waszymi ulubionymi :)
Pozdrawiam :)


18 komentarzy:

  1. Ostatnio coraz bardziej ciekawią mnie perfumy w formie olejku. Gdzieś czytałam, że utrzymują się lepiej i dłużej niż te "zwykłe". Chyba się w końcu skuszę na którąś wersję zapachową. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza takie perfumy mają bardzo dużo plusów - począwszy od składu,wydajności,intensywności woni,oryginalności nut zapachowych :) Ja miałam na razie trzy olejki w swojej kolekcji i to chyba jeszcze nie koniec :)

      Usuń
    2. Czuję się zachęcona. ;) Szkoda tylko, że podczas wyboru będę musiała się kierować opisem, a nie faktycznym zapachem.

      Usuń
    3. Iza ja też niestety tak musiałam,bo nie miałam wyjścia :) ale powiem Ci,że czasami fajnie jest mieć nutkę ciekawości "jakżesz to może woniać" - tym bardziej,że wydatek nie jest rzędu 200zł więc nawet jeśli nam nie spasuje zawsze możemy komuś podarować :)

      Usuń
    4. Tak, ta niepewność jest bardzo przyjemna. :) I już nawet wybrałam zapach. :D

      Usuń
    5. Iza . Ty mnie nie trzymaj w tej niepewności tylko gadaj mi tu jaki sobie wybrałaś ;)

      Usuń
    6. Queen of Hills - spodobał mi się jego skład. :P

      Usuń
    7. Zdecydowanie bardzo ciekawe :)

      Usuń
  2. Ależ ma wspaniały skład :) Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia,no nie jestem w stanie przekazać Ci ciutki zapachu ;D ale jest bardzo ładny :)

      Usuń
  3. Ogolnie nie przepadam za perfumami, ale taka forma byc moze by mi przypadla do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa myślę, że śmiało możesz spróbować :) Są również mniejsze pojemności, albo możesz wybrać wersję w kremie :)

      Usuń
  4. ja nie przepadam za słodko-kwiatowymi zapachami więc ten raczej by nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania,wiesz ciężko wyrazić tak do końca zapach tym bardziej jak zmienia się w ciągu dnia :) Raczej to nie jest słodki mdły zapach ale słodki ciepły orientalno kwiatowo kobiecy ;)

      Usuń
    2. no nie wiem,jakoś opis aż tak bardzo mnie do niego nie przekonuje, uwielbiam świeże zapachy

      Usuń
  5. Perfum w olejku to ja jeszcze nie miałam, ciekawe rozwiązanie :) Dobrze, że zapach nie jest mdlący, ja w sumie lubię mocne zapachy, ale bez przesady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam skusić się na jakiś zapaszek :D są mega wydajne nuty zapachowe bardzo oryginalne,super ja jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  6. Właśnie przed chwilą kupiłam te perfumy oraz dwie inne nuty zapachowe. Mam nadzieję, że będę zadowolona :) Ktoś pisał, że te perfumy pachną trochę owocowo (Aphrodesia), jakby jeżyny, porzeczki, śliwki. Wyczuwasz coś takiego?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger