środa, czerwca 18, 2014

Wygrana W Konkursie u Angel Kosmetyki Bez Tajemnic :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj pochwalę się Wam co ostatnio udało mi się wygrać w konkursie  na jednym z blogów :)
Zapewne część  z Was wie, że jestem bledzioszkiem i tym bardziej stałam się przeszczęśliwą posiadaczką wspaniałego zestawu do opalania Vita Liberata :)
Wygrałam go na blogu  Angel   Kosmetyki Bez Tajemnic  -  dziękuję Ci Kochana jeszcze raz bardzo mocno :)
Kto jeszcze nie zna tego bloga zapraszam serdecznie - jest co czytać, zaglądajcie :)
A teraz pokażę Wam ten zestaw :


Więcej napiszę Wam w kolejnym poście, który będzie poświęcony efektom tych cudeniek :D
Mam nadzieję, że choć przez chwilę poczuję się jak mulatka ;D
Zapraszam Was serdecznie na stronę FB Vita Liberata - KLIK  polujcie na nowości, może pojawią się nowe konkursy :D

Miałyście doświadczenie z tymi produktami do opalania ? Jak się u Was sprawdziły i jaki efekt uzyskałyście ?
Pozdrawiam i do następnego posta :)




8 komentarzy:

  1. Kochana, gratuluje wspanialej wygranej i czekam na relacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Mam nadzieję, że się dobrze u Ciebie spisze. Ja tam jestem blada i dobrze mi z tym. Już dawno się pogodziłam, że ciemniejsza nie będę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza :) Ja też niestety należę do tych bladolicych ale jakoś zawsze mnie ciągnie w stronę pięknej opalenizny i jakoś ciężko jest mi z bladością się pogodzić ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger