sobota, czerwca 28, 2014

Lirene Glam & Matt podkład matująco - rozświetlający :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj pokażę Wam mojego aktualnego ulubieńca , który jest ze mną od jakiegoś czasu :)
Jest to fluid , podkład od Lirene Glam & Matt :)
Gama kolorystyczna nie jest za duża (o ile się nie mylę są 4 odcienie ) ale możemy coś odpowiedniego dla siebie wybrać :)
Ja wybrałam odcień 04 opalony i wydaje mi się że jest nieco za ciemny, ale jak dobrze go rozsmaruję wygląda bardzo dobrze :) 
Przeważnie w oświetleniu sklepowym mam problem z doborem odpowiedniego koloru ;)



SPF 15 - DUO EFFECT

CZY TEN KOSMETYK JEST DLA CIEBIE?

Fluid matująco – rozświetlający Glam & Matt jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery.

Chciałabyś, aby Twoja twarz była rozświetlona i pełna blasku, a jednocześnie matowa? Myślisz, że to niemożliwe?

Fluid matująco – rozświetlający Glam & Matt z systemem DUO EFFECT  ma podwójne działanie. Dzięki zastosowaniu pigmentów nowej generacji, które rozpraszają i odbijają światło od powierzchni skóry, fluid zarówno doskonale matuje cerę przez cały dzień, jak i rozświetla ją, sprawiając, że twarz wygląda świeżo i promiennie, bez efektu błyszczenia, a Ty możesz się cieszyć nieskazitelnym wyglądem w każdym świetle.


  • pigment soft focus - rozświetla skórę ; długotrwale matuje
  • gliceryna, hialuronian sodu i wyciąg z guarany -  pielęgnują cerę ; dbają o odpowiedni poziom nawilżenia

Fluid matująco – rozświetlający Glam & Matt:

  • Matuje
  • Rozświetla
  • Zapobiega efektowi błyszczenia się
  • Nawilża
  • Pielęgnuje
 Wiadomo jak każdy kosmetyk i ten produkt ma swoich zwolenników i przeciwników . 
Jak dla mnie jest to bardzo fajny podkład .
Opakowanie jest bardzo eleganckie, szklana buteleczka przez którą widzimy ile kosmetyku nam zostaje i tutaj duży plus. 
Dodatkowo mamy zastosowaną bardzo wygodną i higieniczną pompeczkę , którą ja bardzo lubię.
Co się rzadko zdarza mamy SPF 15 :)
Stosować go możemy zarówno na krem jak i bez , w obu przypadkach bardzo dobrze się sprawdza.
Idealnie się rozsmarowuje , skóra jest aksamitna , wygładzona , ładnie rozświetlona , zdecydowanie młodsza - krycie jak dla mnie jest wystarczające :)
U mnie spokojnie bez poprawek wytrzymuje cały dzień , nie znika nie utlenia się po kilku godzinach .
Ja jestem zadowolona z efektu jaki ten podkład u mnie daje.
Cena nie jest za niska  ja dałam ponad 40zł , być może traficie gdzieś na promocje i kupicie go taniej :)
Ja lubię podkłady Lirene - jest to już kolejny podkład tej firmy , który jest w moim posiadaniu .
Nie mam się do czego przyczepić na prawdę dobrze się sprawdza i będę do niego wracać :)


A Wy lubicie produkty Lirene ? Miałyście ten podkład ? Jakie są Wasze ulubione ?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. nie miałam tego podkładu, ale właśnie nie wiem czy ze względu na mały wybór odcieni mogłabym coś sobie dopasować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że spokojnie coś sobie dobierzesz :)

      Usuń
    2. może być problem,bo ja mam bardzo bladą cerę

      Usuń
  2. Matt i rozświetlacz w jednym - o to ciekawe :)) Bardzo chętnie bym go wypróbowała. Z Lirene nie miałam ale z Erisa już tak (producent ten sam:P) i naprawdę je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam że istnieje takie cudo,którego zawsze szukałam w podkładach żeby jednocześnie rozświetlał i matowił :)

      Usuń
  3. Nie powiem nawet ciekawy ten podkład, chociaż opinie ma różne. Pewnie jak go trafię w jakiejś promocji to wypróbuję z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma właśnie różne opinie,ale dla mnie (cera mieszana) jest całkiem dobry,nie narzekam :)

      Usuń
  4. Nie miałam tego podkładu, jednak nie przepadam za tą firmą :/ i szkoda, że tak mało odcieni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak uważam,że podkłady ta firma ma całkiem fajne :)

      Usuń
  5. Nie powinno się dobierać podkładu w "sklepowym" świetle, bo na zewnątrz sporo się różnią odcienie. ;) Nie wiedziałam, że ma filtr UV. To spory plus dla produktu, chociaż do twarzy może być jednak zbyt niski. Ja zaś właśnie zamawiam próbki podkładu mineralnego Annabelle Minerals. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że nie powinno się w świetle sztucznym dobierać podkładu no ale jak zwykle się tak stało ;P Daj znać jakie są te mineralki sama jestem od dawna ich ciekawa :D

      Usuń
    2. Na pewno opiszę swoje wrażenia na blogu. Aż nie mogę się ich doczekać - powinny być jutro albo pojutrze. :)

      Usuń
  6. Ja za to zakupiłam troszkę za jasny , tzn na zimę jest ok ale teraz jest za jasny, więc dokupiłam w promocji ciemniejszy i teraz je mieszam i jest ok. Mam podkład z Pierre Rene, Skin balance nr 20 i 21 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z Rimmla kupiłam za jasny i trzymam go na zimę :) Dobre są te z Pierre Rene?

      Usuń
  7. Ojj z gamy kolorystycznej Lirene nie ma nic dla mnie. Ciężko mi dobrać podkład, trzymam się raczej tych już sprawdzonych i do nowości podchodzę ostrożnie. Ostatnio używam podkładu mineralnego, który naprawdę dobrze służy mojej cerze. Nie mam z nią tyle problemów co przy stosowaniu podkładów drogeryjnych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast bardzo lubię próbować nowości - ale zdarza się że często wracam do tych już sprawdzonych i polubionych :) Jaki stosujesz mineralek?

      Usuń
    2. Mam podkład mineralny z Annabelle Minerals, zamówiłam sobie na początku czerwca 10g opakowanie, powinien mi wystarczyć na całe wakacje. Mają dużo odcieni do wyboru, można sobie u nich zamówić próbki 1g/7,50zł które pozwolą na dopasowanie odpowiedniego koloru. Mam wersję matującą, do wyboru jest jeszcze rozświetllająca i kryjąca (tą miałam kiedyś i byłam też zadowolona, ale teraz po prostu nie potrzebuję dużego krycia, a i ta wersja matująca świetnie sobie radzi z drobnymi niedoskonałościami). Jak najbardziej polecam.

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger