środa, czerwca 04, 2014

Porównanie trzech maskar :)

Cześć Dziewczyny :)

Jakiś czas temu obiecałam Wam zrobić porównanie moich trzech maskar, które obecnie używam :)
Pierwszy tusz jaki opisywałam był to MySecret ExtraLash pogrubiający o którym możecie poczytać w tym poście . Bardzo go lubię za fajną poręczną silikonową, wąską szczoteczkę i za to że nadal nie wysycha mimo  stosowania jej od kilku miesięcy :)
Drugi tusz był to 2000Calorie MaxFactor, który był również pogrubiający wydawało mi się że się z nim nie do końca polubię jednak zdjęcia efektów mówią raczej co innego - zresztą ocenicie to same . Poczytać o nim możecie tutaj . Do minusów muszę  zaliczyć zbyt szybkie wysychanie tuszu być może to zasługa tego, że kupiłam go w "rosku" - cena też jest dosyć wysoka .
Trzeci tusz zakupiłam jako ostatni TheOne w Oriflame , o którym pisałam nie tak dawno a możecie poczytaj o nim w tym poście . Jak dla mnie to tusz przeciętny, zresztą widać na zdjęciu - wadą numer jeden jest expresowe tempo wysychania i tworzenia grudek na rzęsach, więcej po niego nie sięgnę .
Zobaczcie same jakie efekty dają poszczególne tusze na moich rzęsach :



1. MySecret ExtraLash Pierre Rene
2. 2000 Calorie MaxFactor
3. TheOne Oriflame

Jak widzicie moim zdaniem najlepiej wypadł 2000Calorie, najlepiej rozdzielił rzęsy i pogrubił je - specjalnie nie używałam żadnej szczoteczki do rozdzielenia czy ułożenia rzęs, chciałam sama też zobaczyć jak radzą sobie tusze bez grzebyków :)
Nie wiem czy to zasługa odżywki, którą teraz stosuję L4L widać jakby rzęsy były rozczapirzone na wszystkie strony świata ;) Albo tak radzą sobie tusze na moich rzęsach ;)
Odbijają się tusze na powiece - wybaczcie ;)
Macie też kłopot z doborem odpowiedniej maskary ?
Chciałabym znaleźć fajny, dobry tusz pogrubiająco - wydłużający rzęsy, znacie taki ?
 Dajcie znać :)

Jak ocenicie te maskary, która wedle Was spisuje się na rzęsach najlepiej ?
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Faktycznie Kochana 2000 Calorie MaxFactor wypada najlepiej :) Nie mialam zadnej z nich, ale chyba pokusze sie o zakup wlasnie tej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,faktycznie na zdjęciach wypadła najlepiej bo najlepiej ułożyła i rozdzieliła rzęsy - ale to jeszcze nie to czego szukam ;) Zależy mi na lepszym pogrubieniu i wydłużeniu dodatkowo a ona tego nie dała :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger