piątek, czerwca 20, 2014

Balsam Myjący Do Włosów z Betuliną od Sylveco :)

Cześć Dziewczyny :)

Jak wiecie jakiś czas temu wygrałam konkurs w którym były do wygrania wspaniałe kosmetyki od Sylveco - kto nie widział jakie to były produkty zapraszam TUTAJ :)
Dzisiaj pokażę Wam wspaniały szampon - Balsam Do Mycia Włosów z Betuliną :)




Opis produktu :

Hypoalergiczny, przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju włosów, szczególnie słabych, zniszczonych, pozbawionych blasku, z tendencją do wypadania. Zawiera bardzo łagodne, ale jednocześnie skuteczne środki myjące, które nie podrażniają nawet najbardziej wrażliwej skóry głowy. Unikalne połączenie oleju jojoba i masła karite z naturalnymi składnikami nawilżającymi zapewnia włosom ochronę przed wysuszeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Przy regularnym stosowaniu normalizuje stan skóry głowy, a włosom nadaje miękkość, gładkość i lekkość bez efektu puszenia.

  • skutecznie i długotrwale nawilża
  • pielęgnuje skórę głowy
  • zapewnia efekt miękkich, lekkich i lśniących włosów

Rozprowadzić szampon na mokrych włosach i spienić wmasowując w skórę głowy. Dokładnie spłukać. W razie potrzeby można czynność powtórzyć. 

Składniki :



Szampon znajduje się w poręcznej wąskiej solidnej butelce z wygodnym zamknięciem typu klik .
Jak widzicie na zdjęciu szampon - balsam jest koloru mlecznego o bardziej lejącej konsystencji .
Zapach jest bardzo ziołowy - nie wiem czemu kojarzy mi się z miętą :) 
Nie jest to zapach drażniący, raczej przyjemnie ziołowy :)
Na początku mamy wrażenie jakby balsam się nie pienił i nie mył włosów - ale jest to bardzo mylne .
Balsam wytwarza bardzo gęstą i treściwą pianę .
Włosy i skóra głowy jest bardzo dobrze umyta . 
Mój mąż również używa tego balsamu (mimo, że na początku podszedł do niego bardzo sceptycznie ) jednak teraz to jego ulubiony szampon, ponieważ zniwelował u niego występowanie łupieżu :)
Mogą go używać nawet osoby mające wrażliwą skórę głowy :) 
Nic się nie dzieje, nie podrażnia, nie wysusza skóry głowy ani włosów . 
Włosy są mięciutkie, dobrze się układają, są uniesione u nasady nie są przyklapnięte ( czego bardzo nie lubię ).
Moim zdaniem ten balsam jest fantastyczny, nie mam do czego się przyczepić .
Wydajność jest bardzo dobra, nawet jeśli używa go cała rodzina :)
Pojemność 300ml , cena ok 26zł - możecie go kupić na stronie producenta Sylveco jak i w sklepach stacjonarnych czy internetowych z kosmetykami naturalnymi :)
Moim zdaniem jest to kolejny bardzo dobry produkt firmy Sylveco z którego nie tylko ja jestem bardzo zadowolona, ale również moja rodzina :)
Kto chciałby poprawić stan swoich włosów i skóry głowy zachęcam do wypróbowania tego balsamu myjącego z betuliną :)
Polecam, polecam i jeszcze raz polecam :)

Miałyście ten balsam ? Jak Wasze wrażenia po stosowaniu tego produktu ? Jesteście tak samo z niego zadowolone ?
Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. Nie mialam, ale niestety podejrzewam, ze by mnie uczuilil - szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś do tej pory nie po drodze mi było z tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetasia,czasem tak jest - u mnie z kosmetykami Balea jakoś cały czas jest nie po drodze mimo chęci ;)))

      Usuń
  3. Ja szykuję się do pierwszych zakupów jeśli chodzi o tą firmę :) Super ,że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, będę zaglądać i wypatrywać co sobie wybierzesz :) Oj jestem i to nie tylko ja :)

      Usuń
  4. Miałam już sporo produktów Sylveco i żaden nie zrobił na mnie zbyt dobrego wrażenia. Balsamu testować więc już nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  5. skład wygląda ładnie :) ja zaczynam stosowanie kremu pod oczy,jeśli się sprawdzi to na pewno pokuszę się o inne ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pysia,mam nadzieję że się u Ciebie sprawdzi - ja jestem bardzo z produktów Sylveco zadowolona :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger