piątek, czerwca 13, 2014

Przesyłka z Helfy - kto ciekawy? Zapraszam :)

Cześć Dziewczyny :)

Wczoraj dotarła do mnie przesyłka ze sklepu internetowego HELFY :)
Zapewne większość z Was zna ten sklep :) 
Kto nie zna, zachęcam do odwiedzenia go i zapoznania się z bardzo bogatą ofertą kosmetyków naturalnych HELFY :)
Z pomącą Pani pracującej w sklepie dobrałyśmy kosmetyki, które mnie obecnie zainteresowały jak i które Pani mi poleciła :)
Na moje wypadające włosy wybór padł na Olejek Sesa Exotic  - zobaczymy jak się sprawdzi  :)
Do tego jak wiecie jestem bledziok, z racji tego kusił mnie bardzo Organiczny Olejek Brązujący  - który teraz jest objęty bardzo dużą promocją zapłacimy za niego 47zł a nie 78zł więc zachęcam, warto skorzystać ( szczególnie te bledzioszki co nie lubią się opalać ) :)
Pewnie większość się zorientowała, że uwielbiam wszelkie pachnidełka i tym razem nie mogło być inaczej i mam okazję pachnieć orientalnie dzięki magicznie brzmiącemu olejkowi Aphrodesia :)
Dodatkowo w przesyłce znalazła się próbeczka masła shea z czekoladą Emma Noel - jest to nowość więc warto się z tą marką zapoznać - tylko tyle Wam powiem, że pachnie bosko czekoladowo aż chce się zjeść :)
Poznacie za jakiś czas te produkty i w kolejnych postach dowiecie się o nich więcej :)
Znalazły się również 2 kadzidełka (próbka) pięknie pachnące :) 
Lubicie ? Ja uwielbiam :)




W sklepie Helfy znajdziecie bardzo szeroki wybór kosmetyków, rosyjskich, indyjskich, marokańskich, francuskich, arabskich - wszystko czego potrzebujecie do naturalnej pielęgnacji całego ciała :) 
Henny Khadi, wszelkie olejki do pielęgnacji włosów i ciała, balsamy, masła, mydełka, szampony, odżywki, maski, peelingi , perfumy i wiele innych :) 
Zaglądajcie, bo na prawdę warto :) ZAPRASZAM SERDECZNIE :)



 

Aktualnie trwa świetna promocja na kosmetyki - zapraszam serdecznie do skorzystania z oferty, którą sklep Helfy proponuje :)
Szukajcie okazji wśród - ponad 170 produktów :) 



Kto jeszcze nie zna tego sklepu serdecznie zapraszam :) 
A kto zna, zapraszam na wielką wyprzedaż - łapcie okazję :)
Kochani kto nie wie, to we Wrocławiu są dwa sklepy stacjonarne i pod koniec czerwca będzie otwarty w Toruniu :))) 


Znacie sklep Helfy ? Czy pierwszy raz o nim słyszycie ?
Pozdrawiam :)



16 komentarzy:

  1. A ja nie znam tego sklepu:)
    Ciekawa jestem jak sprawdzi się specyfik na wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie serdecznie Cię zapraszam do poznania :) Będziesz zadowolona, bardzo bogaty wybór kosmetyków :)

      Usuń
  2. Sklep jak najbardziej znam, super przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od dawna znam i bardzo lubię :) Przesyłka też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  3. hmm, o sklepie slyszę pierwszy raz, ale zapowiada się ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :) Warto, szczególnie teraz są duże obniżki cen :)

      Usuń
  4. ja osobiście nie znam sklepu i produktów, które dostałaś tez nie znam, wiec chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, więc zapraszam do zapoznania :) Myślę, że każdy znajdzie wiele cudowności dla siebie :)

      Usuń
  5. Wspaniale nabytki Kochana :) Udanych testow zycze :* Wroclaw, to moje okolice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa :) Jak będziesz w rodzinnych stronach to koniecznie musisz do Helfy zajrzeć - nie wyjdziesz z pustymi rękoma :D

      Usuń
    2. Jak juz wpadne, to z pewnoscia wyjde obladowala po uszy ;D

      Usuń
  6. mam to szczęście, że mieszkam we Wrocławiu i mogę kupować stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Szczęściara z Ciebie - zazdroszczę,że możesz te wszystkie cudeńka obwąchać i pomacać na żywo ;D

      Usuń
  7. Sklep jest mi doskonale znany, a olejku Sesa używam już od paru miesięcy. Moje włosy dość szybko się przetłuszczają u nasady, ale ponieważ są bardzo gęste (przypadłość rodzinna :) ) to końcówki szybko schną i bardzo się puszą, rozdwajają i przez to są bardziej podatne na zniszczenia. Właściwie powinnam napisać, że były, bo od kiedy zaczęłam aplikować olejek, problem zniknął :)
    Z początku wydawało mi się, że nakładanie olejku na włosy ze skłonnościami do przetłuszczania jest bez sensu, przecież to sprawi, że będą wyglądać na tłuste. Nic bardziej mylnego. Przez wiele lat używałam szamponów, które przesuszały moje włosy, a przez to gruczoły łojowe pracowały jak szalone, żeby wytworzyć ochronną warstewkę sebum na skórze głowy. Ja ją ciągle zmywałam i tak w kółko Macieju.
    W końcu uległam namowom koleżanki, że olejek jest tym, czego mi potrzeba. Wyreguluje pracę gruczołów łojowych w skórze oraz nawilży i odżywi moje włosy. Brzmiało to nawet sensownie, poza tym uwielbiam naturalne kosmetyki, więc postanowiłam spróbować. Sporo czasu zajęło mi znalezienie odpowiedniego kosmetyku. Olejek Sesa to strzał w dziesiątkę. Łatwo się go aplikuje. Na początku używałam go 2 razy w tygodniu, teraz robię to tylko raz.
    Koniecznie napisz, jak olejek sprawuje się na Twoich włosach. Moje dzięki niemu odzyskały blask, albo w ogóle go zyskały. Są miękkie i przestały się puszyć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger