wtorek, sierpnia 09, 2016

Granatowa bransoletka - EfektMagnolia.

Hej :)

Dzisiaj pokażę Wam ostatnią już bransoletkę, którą posiadam w swoich zbiorach od Bransoletki EfektMagnolia.
Jest to śliczna, ciemnoniebieska, jak kto woli granatowa bransoletka ozdobiona złotymi paseczkami i złotymi wypustkami.




 Na ostatnich dwóch zdjęciach pokazałam Wam dla przypomnienia wszystkie trzy bransoletki jakie posiadam.
Mnie osobiście bardzo się podobają, są uniwersalne, kolorystycznie pasują do większości stylizacji, bez obaw możemy je mieszać między sobą.
Jestem z nich bardzo zadowolona, uroczo się prezentują na ręce,myślę że takie drobne dodatki bardzo upiększają każdą kobietę.
Po więcej tych pięknych bransoletek zapraszam do Bransoletki EfektMagnolia :)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Kolejna śliczność ;) Uwielbiam takie kolory latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Te bransoletki towarzyszą mi przy każdym wyjściu :)Są świetną ozdobą, polecam każdemu :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie proste bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger