środa, sierpnia 17, 2016

Nail Training Hand - ręka, dłoń do ćwiczeń.

Hej :)

Jakiś czas temu zakupiłam na allegro taką oto rączkę do ćwiczeń.
Przeglądając filmiki na YT zauważyłam, że wiele osób korzysta z takich dłoni wykonując przeróżne na nich zdobienia i stylizacje.
Moja rączka wygląda tak:



 Opis produktu:
Ręka do ćwiczeń wykonana ze specjalnej masy imitującej naturalną dłoń.
Idealna dla osób uczących się pracy manicurzystki.
Można na niej ćwiczyć różne techniki nakładania żelu, akrylu, tipsów czy zdobienia.
SPECYFIKACJA:- zaciskowe mocowanie do blatu roboczego;
- giętkie ramię;
- palce z ruchomymi połączeniami imitującymi stawy;
- wymienne tipsy;

 Powiem Wam, że nie jest łatwo u nas znaleźć tę rękę, naszukałam się i znalazłam w jednym sklepie, który sprzedawał na allegro. Możemy również poszukać na e-bay, lub innych zagranicznych stronach.
Niestety ta dłoń jest podróbką, kosztuje 115zł (plus przesyłka), za oryginał zapłacimy ok.400zł - jak dla mnie to dużo i na dzień dzisiejszy wystarczy mi ta, którą mam.
Wykonana jest z plastiku, z ruchomymi palcami, również całą dłoń możemy wykręcać na wszystkie strony. Wymienne tipsy są w formie wciskanych klipsów, nawet dobrze się trzymają ;) Coś mi się wydaje, że będę miała problem z dokupieniem zapasowych tipsów, w zestawie dołączone jest tylko 100szt, no nic będę się martwić jak zużyję te, które są dołączone ;)
Na pewno jakość wykonania bardzo się różni od oryginału. W oryginalnym zestawie jest płyta cd, instrukcja, zdobienia natomiast w podróbce znajdziemy tylko dłoń i 100szt. tipsów. 

Poniżej oryginał :


Podróbka:
źródło internet

Myślę, że gołym okiem widać różnicę :)
Może kiedyś skuszę się na oryginał, zobaczymy.
Na razie ćwiczę na tej, którą mam - pierwsze owocowe wzorki widzicie na zdjęciach ;) Będzie więcej, tylko muszę troszkę czasu wygospodarować na zdobienia.
Podsumowując, jak dla mnie bardzo fajny i pomocny w ćwiczeniach gadżet np. wtedy kiedy nie ma nikogo w pobliżu chętnego do użyczenia swoich pazurków ;)

Co sądzicie o takich gadżecikach? 
Są pomocne, czy raczej zbędne?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Świetne rozwiązanie dla dziewczyn, które chcą troszeczkę poćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, właśnie pod tym kątem zamierzałam ją kupić ;)

      Usuń
  2. Śmieszny trochę gadżet :D Ale do cwiczeń wydaje mi się że byłby pomocny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Śmiesznie wygląda na biurku, ale mi osobiście bardzo się przydaje :)

      Usuń
  3. a orientujesz się może gdzie można dokupić te wymienne tipsy no bo jak się skończą to ręka bezużyteczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się nie orientuję gdzie u nas są (być może allegro) i o ile się nie mylę, to na aliexpress widziałam.

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger