piątek, sierpnia 05, 2016

VICTORIA VYNN - Lakiery Hybrydowe 063 i 074.

Hej :)

Nie tak dawno obiecałam Wam przy wpisie prezentującym nową, amerykańską markę Victoria Vynn produktów do stylizacji paznokci, pokazać kolory lakierów hybrydowych jakie posiadam.
Oto one, nr.063 i 074, są to moim zdaniem śliczne, wakacyjne kolorki :)
Zobaczycie również dwa żele - Art Gel nr.01 i 04.
Zapraszam na post :)



Miałam okazję wypróbować na razie tylko dwa lakiery hybrydowe marki Victoria Vynn, ale mam nadzieję, że będzie ich więcej ;)
Moja opinia na temat tych lakierów jest bardzo dobra, jakoś oceniam bardzo wysoko. Bardzo dobrze się nimi maluje za sprawą bardzo dobrze wyprofilowanego pędzelka, jest idealny, nie za szeroki, wąski, włosie równiutko przycięte.
Gęstość jest w sam raz, ani za gęsta, ani za rzadka i dobrze, ponieważ nie lubię kiedy hybryda jest za gęsta, źle mi się wtedy ją rozprowadza na paznokciu.
Pigmentacja jest duża, szczególnie koloru 063 violet shock, na ścisłość wystarczyłaby nawet jedna warstwa, ja nakładam dwie dla lepszego podbicia koloru.
Jestem totalnie zakochana w tym kolorku, niby jest to ciemny fiolet, jednak wpada w róż, taki "fuksjowy", śliczny :)
Kolor 074 jest na pograniczu seledynu i błękitu, według mnie najbliżej mu do miętowego :) Bardzo letni i wakacyjny kolorek.
Hybrydy bez uszczerbku utrzymują się długi czas, u mnie do następnej stylizacji, tylko i wyłącznie ze względu na duży odrost.
Buteleczki bardzo u mnie plusują za oznakowanie, nie dość że widać numer, to na dodatek oklejoną mamy rączkę z kolorem jaki znajduje się w środku - wszystkie firmy mogłyby o tym pomyśleć, jest to mega ułatwienie dla stylistek ;)
Żele art, bardzo fajnie się sprawdzają przy wszelkich stylizacjach na paznokciach. Ja użyłam ich np. do malowania kwiatuszków ;) 
Na poniższym zdjęciu użyłam art gel nr.01 , do zrobienia białych róży.


Mam nadzieję, że kolorki Wam się podobają :)
Ja jestem zauroczona produktami Victoria Vynn jak i jakością tych produktów.  
Polecam :)
Te i więcej produktów znajdziecie na stronie Victoria Vynn - KLIK.

http://victoriavynn.com/

Pozdrawiam :)

 

12 komentarzy:

  1. Jak zawsze ślicznie zrobione paznokcie ;) Te kolorki są idealne na lato :) Chyba przyjadę do Ciebie na mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję :* , ale jak Ci się będzie chciało pokonać 200km? Chyba, że na rowerku haha ;)

      Usuń
  2. Piękne, ja czekam na swoją paczuszkę od VV :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Muszę się zebrać i swoje zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear! your blog is very cool! So, I follow you now with GCF #177.
    Follow me back, please?
    Have a nice day! Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) A jak ze zdejmowaniem hybrydki? Poszukuje takiej, która spokojnie zejdzie po namoczeniu acetonem i nie trzeba będzie jej ,,zdrapywać,,. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdejmowanie jest bardzo dobre, jednak na acetonie i trzeba "zdrapać" ;) Podobno najlepiej schodzi hybryda z Dolce Vita Nails - chociaż nie mogę zagwarantować, ponieważ nie miałam jeszcze przyjemności używać hybryd DVN :)

      Usuń
  6. Jeżeli zależy Ci na łatwym usuwaniu to polecam, przetestowaną już przeze mnie, nowość Victorii bazę i top hybrid - ja na nie mówię easy bo się łatwiej zdejmują niż ze zwykłym bazą i topem gel polish.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zwykłą bazę i top, dlatego nie wypowiem się na temat tej nowości :D

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger