wtorek, sierpnia 02, 2016

Niebieska bransoletka - EfektMagnolia.

Hej :)

Lato w pełni, wszelkie odcienie koloru niebieskiego kojarzą mi się z tą właśnie porą roku, z morzem, wakacjami :) 
Chcę Wam dzisiaj pokazać kolejną propozycję Bransoletki EfektMagnolia , która jest w pięknych, niebieskich odcieniach lata :)




W poprzednim poście, w którym pokazałam Wam pierwszą z bransoletek w kolorach czerni i bieli, pisałam o tym jakie korale i ozdoby używane są do robienia tych ślicznych bransoletek. 
Nie będę pisała ponownie, wszystkich zainteresowanych odsyłam do poprzedniego wpisu KLIK.
 Ja jestem totalnie zauroczona tymi bransoletkami, bardzo mi się podobają i pięknie wyglądają jako dodatki.
Bransoletka w całości składa się z czterech osobnych bransoletek, które dzięki temu, że nie są złączone, możemy w dowolny sposób łączyć ze sobą wedle własnego uznania i dobierać tak jak nam się podoba.
 Jeśli jesteście zainteresowane bransoletkami, Pani która robi te cudeńka odpowie na każde Wasze zapytanie KLIK.
Możecie sobie wybrać wzór, kolor czy dodatki, które Wam najbardziej odpowiadają.
Do swojego zestawu można dokupić również pasujący pod kolor zegarek :)

Wam również podobają się bransoletki?
Lubicie nosić na co dzień ozdoby tego typu, czy raczej stronicie od takich gadżetów? 
Pozdrawiam :)
 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są, zwłaszcza, że moje kolory :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, są śliczne :) Moje ulubione kolorki :)

      Usuń
  2. Do mnie przyszła dziś blękitna z Aliexpress :) Podobno z prawdziwych kamieni - prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletki są prześliczne, bardzo będę chciała Twoją zobaczyć :)

      Usuń
  3. Akurat tej Pani podziękujemy, bo wiem na jakich warunkach robiła swoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger