poniedziałek, sierpnia 15, 2016

Perfect Beauty, Atelier Stylizacji Częstochowa - szkolenie.

Hej :)

Witam Was kochani w ten świąteczny, wolny od pracy poniedziałek :)
W miniony piątek doszkalałam się z techniki żelowej w Atelier Stylizacji - Szkoła Makijażu i Artystycznego Zdobienia Paznokci 
, która mieści się w Częstochowie i jest prowadzona przez bardzo sympatyczną Panią Karolinę.


W miniony piętek doszkalałam się z zakresu techniki żelowej, ponieważ miałam z tym problem, owszem mogłam  przedłużyć paznokieć żelem, jednak nie był on technicznie zrobiony w prawidłowy sposób. Pani Karolina wszystko mi dokładnie wytłumaczyła, sprawdziła gdzie robię podstawowe błędy, aby potem móc je skorygować. 
Moją pracę widzicie na powyższych zdjęciach, ja widzę ogromną różnicę, między tym co robiłam wcześniej, a tym co zostało zrobione na szkoleniu. 
Moim zdaniem warto, naprawdę warto chodzić na szkolenia, kursy, warsztaty i dokształcać się, eliminować błędy i uczyć się nowych rzeczy.
Oczywiście warto wybierać dobre szkoły, dobrych szkoleniowców, którzy w prosty i bardzo zrozumiały dla nas sposób przekażą nam swoją wiedzę.
Ja wybrałam dobrze, polecam wszystkim którzy są z Częstochowy, lub okolic - Atelier Stylizacji - Szkoła Makijażu i Artystycznego Zdobienia Paznokci.
 Ktoś pomyśli, na co mi to ;)? Szkolę się, ponieważ może mi się to przydać, być może znajdę pracę jako stylistka paznokci, lub otworzę swój salon w dalekiej przyszłości ;) Jakby tego było mało, to po prostu jest to moją pasją :)
Kiedyś myślałam jak większość, że z filmików na YT wszystkiego sama się nauczę i tu jest podstawowy błąd, niestety się nie nauczymy, a jeśli się nauczymy, to większości złych nawyków.
Ja będę nadal się szkolić i myślę, że nie raz skorzystam z wiedzy Pani Karoliny, która mimo profesjonalnego podejścia do szkolenia, jest również przesympatyczną, pozytywną osobą.
Szkolenie zakończyło się otrzymaniem certyfikatu, z którego bardzo się cieszę :)


Na koniec powygłupiałyśmy się robiąc sobie selfie, było przesympatycznie :D

 
Polecam i jeszcze raz polecam :)
Tutaj link do strony Atelier - KLIK
Link do FB - KLIK
Link FB - KLIK

  Co sądzicie o takich szkoleniach?
Warto?
Pozdrawiam :) 


7 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger