wtorek, sierpnia 23, 2016

Victoria Vynn nr.114 ; 118 i mój pierwszy filmik na YouTube ;)

Hej :)

Dzisiaj pokażę Wam 6 kolorków hybryd z najnowszej, jesiennej już kolekcji Victoria Vynn. Tak, tak lato powolutku się kończy, a wraz z nim nadchodzi jesień, zmieniają się również kolorki na paznokciach.
Zobaczycie również mój pierwszy filmik, który nagrałam, aby Wam pokazać to co maluję na paznokciach.
Zapraszam na post :)




W ostatniej przesyłce od Victoria Vynn znalazły się te oto przepiękne kolory nr.114; 115; 116; 117; 118; 119 , jak również silikonowa podkładka (którą widzicie na zdjęciach), dwa żele (o których będzie innym razem), primer acid i baza do żelu.
Do dzisiejszej stylizacji użyłam dwóch kolorów nr. 118 i 114, numer 114 jest pięknym różowym glitterem, jest transparentny dlatego pięknie prezentuje się na podkładzie i tutaj użyłam przepięknej, winnej czerwieni nr 118, o nazwie Right Reddish, lakier posiada w sobie maleńkie drobinki, które widać na zdjęciach. 
 Konsystencja lakieru jest fantastyczna, wystarczą dwie cieniutkie warstwy i nie widać jakiegokolwiek prześwitu, jak dla mnie rewelacja :) Do tego powiem Wam, że pędzelki są idealne, świetnie się nimi maluje.
Po kolei będę Wam prezentowała wszystkie kolory, wraz ze zdobieniami.
Pojawiła się też nowość na moim blogu, mianowicie będę nagrywała dla Was filmiki ze stylizacjami paznokci, mam nadzieję że ten pomysł Wam się spodoba.
Wybaczcie mi niedociągnięcia podczas nagrywania i montowania, nie jest jeszcze idealnie, przy zbliżeniu zatraciła się ostrość, ale jest to mój pierwszy, zmontowany przeze mnie filmik - kolejne postaram się, aby były jeszcze lepsze i żeby coraz przyjemniej  Wam się je oglądało :)
Jeśli macie ochotę, zapraszam do subskrypcji mojego kanału :)


Dajcie znać, jak Wam się podoba mój nowy pomysł ;)

Zapraszam również na stronę Victoria Vynn, możecie zobaczyć masę pięknych kolorków hybryd i nie tylko :)
 
http://victoriavynn.com/

Który kolorek według Was jest najładniejszy z najnowszej kolekcji?
Pozdrawiam :)

 

16 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym bordowym mani, uwielbiam taki kolor na paznokciach :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pazurki śliczne, na jesień kolor idealny :) No i super pierwszy filmik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :) Tak, kolorek super na jesień i nie tylko ;)

      Usuń
  3. Super post! Używam lakierów Victoria Vynn i z pewnością mogę stwierdzić że są bardzo proste w aplikacji oraz super trwałe. Wybór kolorów też spory, dlatego polecam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba :)Potwierdzam, że są bardzo trwałe :)

      Usuń
  4. Nie znam tej firmy, jest to dla mnie nowość ;)
    ..ale kolory mają cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki śliczne, ale najładniejszy róż z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger